Vaikeuksien kautta voittoon !

Heiiih! 

Joo taas tää blogin kirjottaminen jääny. Ei oo tarkotuksellista vai miten toi nyt sanotaankaan, mutta jälleen kerran kiireinen nainen. No eiii! Mulla on oikeasti ollut aivan kamala olo kahden viikon ajan. Tuntunut etten riitä tai kelpaa. Jos vaan osaisin paremmin selittää niin selittäisin. Lähinnä päivät mennyt siihen etten pääse sängystä ylös ja nukun puoleenpäivään ja sittenhän siellä työharjoittelussa käyminen on ollut tämän takia vaikeaa. Onmeksi minulla on ymmärtäväinen työnantaja ja opettaja sillä masennus huipussaan ja silleen. Oon mä toki lääkärillä ja psykologilla käynyt ja siellä miettinyt miksi tämä olotila tulee uudelleen ja mikä sen aiheuttaa. Tämä olotila saa mut kiukkuumaan läheisille lähes päivittäin ihan turhista asioista eikä todella ole kivaa. 



Mutta nyt tulee ilouutisia! Nimittäin mä valmistun kuukautta aikaisemmin mitä piti eli 11.11.16 eli ensi viikon perjantaina. En malta odottaa !! Pääsen sitten heti suunnitelemaan juhlia. Tosin mä suunnitelen niitä jo kovaa vauhtia. Ei niistä isot tule, mutta pienetkin on kivat. :) Ja parasta siinä valmistumis päivässä on vielä se, että pääsen samana päivänä katsomaan Sami Hedbergin keikkaa ekaa kertaa ja sitä oon odottanu jo piiitkään.
4 vuotta oon vaan odottanut koulun loppumista kuin kuuta nousevaa. Kirjoitin toissapäivänä pitkän viestin opettajalle jossa pyysin aluksi vaan kolmea työpäivää viikossa, mutta vastaus opettajalta oli erilaisempi kuin kuvittelin. Viesti oli pitkä, mutta lyhyesti sen tähän laittaen oli " ensi viikolla näyttökeskustelu ja sitten valmistut". Ja siiiiis alku viikosta olin vielä jo niin varma etten jaksaisi enään yhtään mitään ja että menettäisin toivon kaikkeen, mut nyt en vois olla enään yhtään ilosempi. Kun näin viestin aamulla herätessäni niin suu loksahti auki ja puolet stressistäkin katosi. 


Mulla on aivan ihana tukijoukko. Aina vaan jaksaa tukea oli tilanne mikä tahansa. Huudan, riehun, itken, hymyilen, pompin riemusta. Heidän ansiosta olen jaksanut ja jaksan joka päivä eteenpäin. <3 <3

On mulla kyllä toinenkin uutinen. Menin sitten värjäämään hiukset. Punaiseksi. Siis ihan hullua. Kaikkee sitä pitääki kokeilla. Viime jouluna pinkit ja nyt punaset.  Mitähän ens vuonna? Hmm.. No vähän piristystä arkeen vaikkakin muutama olikin tätä väriä vastaan ja epäileväinen ;D

Viikonloppuksi meenkin sitten iskän luokse taas Mäntsälään ja ja ja eipä oikeen muuta tän ihmeellisempää höpötystä. Hengissä oon ja voin vaa sanoo, että eteenpäin mennään !

Kaikille: Älkää luovuttako ! Tulee hyviä ja huonoja aikoja, mutta kaikesta selvitään ! <3

Pus <3





2 kommenttia:

Katariina Salmisaari kirjoitti...

Toi punainen hiusväri on vaan niin upee <3

Nainen joka ei luovuta kirjoitti...

Kiitos kiitoooos! Tykkään superisti myös itse, mutta jatkan elämääni pian taas blondina :D

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...