Hyvä minä !


MÄ VALMISTUIN !! MINÄ !?! JEE!! Oon niin ilonen. Vihdoin koitti sekin päivä ja kuinka kauan olenkaa odottanut tätä. Suuri hetki ihmiskunnalle. Ei kun juhlimaaaaaaaan ! :D Tosin jos nyt totta puhutaan niin en aluks edes ajatellut pitäväni mitään juhlia. En niin kun edes yksinäni. Kuulostipa surulliselta :D Mutta koska mun serkku kysy multa aionko pitää juhlia niin siitä se sitten lähti. Sen jälkeen iskä uteli samaa jonka jälkeen äiti kysyi ja sitten alkoi se suunnittelu. Vähän olin ulkona siitä ajatuksesta koska mietin vain miten oma terveyteni kestäisi kaikkea sitä stressiä. Onneks sentään apua ja lähimmät ihmisethän sinne vaan tulee. No mutta kuitenkin. Ihanaa kun voin ottaa vähän rennommin. Tai siis niiden juhlien jälkeen. :D Kyllä mun töitä pitää etsiä, mutta en ainakaa mitään kokopäivä duunia pysty vielä tekemään ennen kun oon jotenkin edes parantunut.

Toi oli nyt se isoin asia tässä mitä on tapahtunut. Lähinnä loput on nyt kuulumisia.

Kuiteskii ni viime viikonloppu meni ihan jees ja sunnuntainahan oli isänpäivä. Omalle isälle ostin kirjan jonka nimee en enää muista ja sitten pienen kahvimukin jossa lukee Isäntä. Pieni siitä syystä ettei jois kahvii niin paljoa. ;D Kun mä ite en juo kahvii ni ykskin kuppi mun mielestä on liikaa. Hahah :D  Annoin iskälle sen lahjan jo melki viikon aiemmin koska ei sitten sunnuntaina nähty. Ei se lahja kummonen ollut, mutta ajatus tärkein.
Menin sillon isänpäivänä kuitenkin moikkaamaan mun äidin vanhempia. Vietiin sinne kakku ja juteltiin ja otin kamerankin mukaan niin saatiin kuvia ja tähän voinkin laittaa muutaman kuvan niistä mitä pikkuveli musta otti ulkona. Kuvissa päällä mulla oli tommonen punanen maximekko jonka ostin muutama päivä sitten Jills.fi nettikaupasta ja sitten musta talvitakki jonka ostin 2 vuotta sitten kirpparilta. Molemmat super ihania. Oon myös lähiaikoina ostanut muutakin. Jills:tä ostin myös Style tuplatopin joka väriltään tummanharmaavalkonen ja toisenkin mekon joka on musta Lili London Coco 
pitsimekko, mutta se mekko tulee näytille myöhemmin sillä se on valmistujaismekko ensin.

Iskän kanssa tilattiin mulle myös valmistujaislakki joka kans tulee näytille kun juhlat on pidetty. Sitten muuta mitä ostin ni Tokmannilta punaisia joulun värisiä kynttilöitä, Prismasta vihreän vesikarahvin (jos se ikinä onkaan sellanen) ja Tori.fi sivustolta löysin halvalla tosi hyväkuntoisen pienen Canon kameran jonka maanantaina kävin sitten kaverin kanssa Malmilta hakemassa tai no ostamassa. 


Tästä taisi tulla aika sekalainen, mutta viikko sitten perjantaina 11.11.16 klo18 kävin Keravalla katsomassa ensimmäistä kertaa Sami Hedberg keikkaa tai esitys mikä tää nyt onnn. Kyllä nauroin aivan vedet silmissä ! No sitten...
Tämän viikon tiistai oli semmonen en muista päivä ja keskiviikkona kävin Helsingissä keskustassa pyörähtämässä, nyt torstaina käytiin äidin kanssa Järvenpääntalolla katsomassa ensi-illassa Jyrkiboy musikaali joka muuten on todella hyvä. Suosittelen! Sitten perjantaina eli huomenna vai onko se tänään kun on jo tätä kirjoittaessa päivä vaihtunut, mutta siis siivousta ja sitten viikonlopusta ei olekkaan mitään tietoa.

Pitkä vaikea selitys oli tämäkin. Hyvä minä ! :D

Kuvia tietysti niistä mitä olen löytänyt/ostellut nyt lähiaikoina niin löytyy tästä samaisesta tekstistä kun rullaa enemmän alas.
Ja ja ja tietysti pidän ajantasalla niistä juhlista ;)  <3















2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Onnea Onnea <3 Juhlitaan, koska 1. siihen on erinomainen aihe ja 2. koska arkeen tarvitaan nostattavaa erilaista olemista ja tunnelmointia :) .

Nainen joka ei luovuta kirjoitti...

Kiitoos ! <3 Ja tosiaan tähän vuodenaikaan tarvitaan vähän piristystä ja onhan tää nyt aika iso syy juhlimiselle !:D

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...