Ei lisättävää.

Hellureei!

Lupasin aihetekstin mut en tiiä onks tää ny ihan kunnon aiheeks hyvä...hmm.. no.. avaudun nyt silti. Toivottavasti jaksaa joku lukea ihan loppuun asti :D


Siiiis.....


MENKAT! KUUKAUTISET!!


Aina kun ne alkaa niin ei ainakaan oikealla hetkellä. Ei ainakaan mulla. En löydä mitään ärsyttävämpää asia juttua maailmasta. No joo.. on niitä ärsyttävämpiäkin asioita, mutta tätä kirjoittaessa ei. ;D Menkat joo... okei.. normaalia naisille, mutta voin vannoa, että naiset ovat samaa mieltä tästä. Ne ei oo kivoja !!


Mulla yleensä on hetki edellisenä päivänä kun mietin millonkohan ne oikein alkais ku pitäis jo alkaa ni se taitaa olla sitten se seuraavan yön kirous.. sillä kyllähän ne menkat sitten alkaa. Yöllä!
Niin kun ei ei eiii... ! Miksi! OI MIKSI ! Mulla menkat alkaa nykyään aina yöllä eikä päivällä jollon olisin hereillä vaan niin just niin, että seuraavana aamuna pitäis herätä aikasin. Hyvin menee. Menee koko yö siinä, että vatsaan sattuu, pyörryttää eikä tuu uni.. Ja sit onki nukkunu vaan 1-2h jos edes sitäkään. JA se tuska, se kipu, se kaikki on jotain aivan tajuttoman kamalaa. Niin kamalaa ettei voi sanoin kuvailla.


Luettelen menkkojen hyvät ja huonot puolet.


Huonot puolet:

- Sattuu
- Pyörryttää
- Oksettaa
- Pitää ravaa vessassa
- Alkaa väärään aikaan
- Menee kauneusunet
- Menkat myöhässä
- Turhautuu ja kiukkuu paaaaljon helpommin
Jajajaja...

Hyvät puolet:

- EI OLE !!!

Joskus sitä vaan toivoo ettei menkkoja enää koskaan tulisi, mutta sitten kun tulee se heti... se hetki kun niitä ei olekkaa tullut seuraavana kuukautena tai ne on viikon tai kaksi myöhässä.. hyi kamala.. sekin vielä. Kyllä mä myönnän, että kun seksielämää on (ketään ei kiinnosta :D) niin ajattelee automaattisesti olisiko raskaana. Miettii sen koko ajan, että "hmmm.. olenko raskaana?, pitäisikö ostaa raskaustesti?.." ja loppupeleissä tämäkin ajatusmaailma on turhaa koska 1. Mitään en kuitenkaan osta ja 2. ne alkavat kuitenkin. Silti tää ajatus tulee. Kyllähän noita sitten kannattaa harhita kun alkaa mennä yli 2 kuukauden. MUTTA SILTI! Mä en vaan kestä!

Naiset mä tiedän etten ole yksin tämän asian kanssa :D


Huoh.. No jo on elämä vaikeeta. Jos silti jaksoit lukea loppuun niin kiitos! :)

Aihe oli vähä tämmönen. Pieni avautuminen sillä mun mielestä menkat on turhia vaikka joku nyt voisikin pitää mulle jonkun 45min kestävän luennon asiasta ;)

Seuraavassa tekstissä kerronkin sitten mitä mun elämässä on viime kerrasta tapaahtunut ;)

Kiitos ja anteeks :D  
<3



2 kommenttia:

Katariina Salmisaari kirjoitti...

Mä en onneksi kärsi tästä naisten kirouksesta vaikka nainen olenkin. Mulla on joku sairaus , tai jotain, sitä on tutkittu mutta ei vielä tarpeeksi. On näissä naisten vaivoissa ylsi hyvä puoli: tietää ettei oo raskaana ;D mutta silloin ku mulla vielä kuukautisia oli niin suoraa sanottuna toivoin että olisin mies :DDD

Nainen joka ei luovuta kirjoitti...

Joo siis tiedän myös muutaman joka ei näistä kärsi eli olette onnekkaita ja sillon kun mulla on niin tuntuu kans, että voisin vaihtaa sukupuolta samantien :D Ja kun en vaan kestä näitä joka ikinen kuukausi :D

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...