Mitä ihmettä mulle on tapahtunut???

Hellurei !

Siis miten tää on mahdollista. En ymmärrä.

Viimeks olin iha "tahdon pois tästä riippuvuudesta", mutta mitä onkaan käynyt. Pahentunut! Tai en mä tiiä pahentunut, mutta ei ainakaan parantunu. Mä oon alkanu PELAAMAAN... En ymmärrä nyt yhtään tätä. Heti kun alkoi sadekeli niin mulla on peli ja ööö koska en ymmärrä siitä mitään niin en kehuskele taidoillani ;D

Kyllä mä mietin sitä joskus ihan vaan siks, että mua todenteolla alkoi ärsyttämään Skypessä olo niiin ettei mulla ollut samaa aikaan tekemistä. Tapana siis on vain kirjoittaa chat:ssa, kamera auki ja puhelu mykistyksellä. Enkä tiedä miksi. Ja oli mulla aluks tekemistä ku kuuntelin musaa ja sillein... Nyt kuitenki alko ärsyttää ja kyselin jotakin hyvää peliä missä saisin purettua kiukun ja saisin sitä tekemistä. Tosin siinä Skypessähän ei tarttis sillon olla, mutta oon silti. Hähää !

Pelin nimi: Magicka 

Mulle hyvä peli ku tajuan ees vähän ja semmonen kiva seikkailu peli ja aika hyvin oppinu pelaamaan ja niin ku kirjotin niin saan peruttua pahimmin kiukun. Ihme.
Minkä nyt kuitenkin päätin on se, että jos on hyvä ilma niin meen mieluummin ulos ja pelaan sitten vaikka kotiin tullessa jos jaksan tai sitten vain sadepäivinä koska en vaan halua sen pelin koukuttavan mua liikaa.

Ja tää ei suinkaan oo ainoo asia mikä mua häiritsee.

Oon alkanu rakastumaan prätkiin. Tai siis niistäkään yllätys yllätys mitään en tajua.
Se tyyli ajaa ja ne kaikki ajovarusteet kiehtoo mua ja se kun näkee maisemia vähän paremmin kuin esim. autossa.  Tai miten eri ihmiset näkevätkään tämän asian niiin niin tämä on mun mielipide.

Oon kyllä ollu monta kertaa prätkän kyydissä ja pari ekaa kertaa kyydissä olo suoraansanottuna pelotti varsinkin moottoritiellä. Kun siihen tottu niin nykyään huomaan rakastavani moottoriteitä sellaisen kanssa, Onhan ne aina ollut hienoja ja mä niin kovasti haluaisin omankin sitten kun rahat riittää. Toivottavasti riittää joskus. :D
Suunnitelmissa on myös lähteä Norjaan ajamaan tai jotain vastaavaa. Jonnekkin on päästävä! Ja jos ei muuten niin kyydissä istun. Sillä tietyn henkilön kanssa tätä matkaa on jo suunniteltu. Ei tiedetä toteutuuko koskaan, mutta kivaahan se ois. :)

Tämmöisiä ajatuksia ja hämmästyksiä tällä kertaa. Eipä mikään kummoinen. Harmittelen myös sit kun tuolla ulkona on noin huono sää ollu jo pari päivää niin en ole voinut mennä kuvaamaan. Sentään olen tässä välissä päässyt heittämään sen kuuluisan "talviturkin" ja ottamaan edes vähän sitä aurinkoa.

No tämä tältä erää. Ja eiköhän pian lisää.

Tulikohan tästä taas liian pitkä ja outo? Hmmh? En tiiä :D

Palaillaan, pus <3

Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...