Uusia vaatteita ja uudet hiukset

Heips!


Lauantaina käytiin Jumbossa shoppailemassa pitkästä aikaa sillä mulle tuli kriisi. Ei oo vaatteita! Siivosin viime viikolla mun vaatehuonetta ja kattelin vanhoja vaatteita pois. Kuinkas kävikään... Melkein kaikki heitin pois. Huppareita mulla on paljonkin et en mä niitä tartte yhtään enempää, mutta housuja ja paitoja tartten ja paljon. NowYorkerista sain ostettua kuvassa näkyvät mustat shortsit ja paidan. Harmitti kun en sieltä muuta löytänyt, mutta jotain kuitenkin. Sitten käytiinki perus BurgerKingis syömässä. Sunnuntaina en tehny mitään järkevää.




Tänään taas tein uudistusta itteeni. Kävin kampaajalla. Halusin lyhyet hiukset ja nyt vihdoin.
Onhan pitkätkin hiukset kivat, mutta talvella niillä peittää korvat. Kesäsin pitkät hiukset on vaan kuumat. Mä en ainakaan ite pysty pitämään auki. Aina on oltava kiinni ja yöllä nutturalla. Se vasta ärsyttävää onkin. No nyt kuitenkin uutta. Ja aivan ihana kampaaja mulla olikin. Jutteli koko ajan. Yleensä jos olen käynyt kampaajalla niin on ollut aika hiljaista. Nyt ei ja hyvä niin ja aikakin meni nopeesti.  Näistä hiuksista tykkään ellen jopa rakastan näitä ja ihana oli saada edes pientä uudistusta tähänkin tyttöön.

Kampaajan jälkeen menin Kulmakonditorioon luonaalla jonka jälkeen shoppailemaan. Piti ostaa uus yöpaita, mutta päädyin Cubukselle ostamaan shortsit ja alusvaatteita. Hups :D Shortsit näkyy kuvassa. Samalla reissulla unohdin käydä ostamassa shamppoon, hoitoaineen, aurinkorasvaa ja jotain millä karkottaa hyttyset kimpusta. Onneks on vielä aikaa. Viikkohan vasta alkoi ja lauantaina lähtö sinne mökille. Tosin toivon että kaikki menisi hyvin ja päästäis lähtemään sillon, mutta nyt on tullut mutkia matkaan ni saas nähdä. Pidetään peukkuja.

Nyt illalla kävi täällä mun luona mun äiti ja sen äiti eli mun mamma. Tulivat vain piipahtamaan.
Soittivat tuntia ennen, että tulevat tänne. Mä tietenki tapani mukaan aloin hädissäni siivoamaan ja tiskaamaan. Alkoi tosin kyllä naurattamaan kun olivat 5min. Eli super nopea piipahdus. Sainpahan sentään joskus siivottua ja kun vielä pysyisi siistinä niin ois hyvä. :D

Pitkää höpötystä oli. Taisin päästä vähän vauhtiin tässä kirjottamisessa. Huh huh :3


Loppuillan taidan löhötä sängyllä koiran kanssa, Skypessä,  katsoa sarjoja ja vain olla. Huomisesta mulla ei oikeestaan ole mitään tietoa.

Nyt Pus <3








Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...