Vallotan sängyn !

Heih!

Kauaa ei mennyt edellisestä päivityksestä. Oon huomannut monella olevan tätä samaa oloa. Nyt, kun kirjotan niin on tietty sunnuntai ja maanantai välinen yö klo3.

Päivällä oon saanu kiinteätä ruokaa alas vähän ja olo on ihan okei. Mieleltäni voisin jo hyppiä seinille. Ehkä vähän oikeastaan haluaisinkin. Nimittäin äidin ruoan tuonnin jälkeen kukaan ei oo voinut tulla katsomaan ja moikkaamaan. Paitsi TÄNÄÄN! Oon niin ilonen, että tuli. Edes hetkeksi. Koska en mä enää ole sillä lailla kipeä. Ainoa  mun ongelma on enää mun jalat ja pää. Plöh ! Kun kävelee niin huippaa ja jalat vielä voimattomat. Mikäpä ihme tuokaan. Kaiken sen jälkeen. Menis siinä voimat keltä tahansa joksikin aikaa, vaikkei muuten kipeä enää olisikaan. 😶

Väsyttää mua kyllä. Jostain syystä alkoi tuntumaan kurkussa ja pelkään nukahtaa. Mutta enköhän kohta. Pyörin sängyssä ja valloitan tätä. Oon oikeesti ollu varmaan kaikissa ihme asennoissa tässä pyöriessäni.😂 Mikään ei oo tuntunut hyvältä😄😄😄😄 Toivottavasti pian tää levottomuus alkaa olee iso väsy😄😄

Herätessä ajattelin ottaa ihan rauhassa. Katson oloa ja meen sen mukaan. Tosin äidillä oli synttärit ja oisi niitä kiva vähän käydä jossain viettämässä ja muutenkin juttelemassa. Mutta olon mukaan. Eikä se äiti siitä suutu, jos tällä kertaa ja tämän takia viivästyy. Hurjaa miten hänkin näki miten kamalassa kunnossa olin. Hyyyh 😶
Olotilan näkee sitten herätessä. NIIIN ja päivällä tulee ystävä jolla myös oli synttärit niin käymään. Ei mun tarvi mihkään lähteä, kun ilmoitti tänne tulevansa. 😄 Ei tarvitse miettiä joutuuko menoa perumaan 😶 Toivottavasti nyt kaikki menis hyvin herättyä. Pitää sitä ensin kyllä nukkuakin. Tää nimittäin on niin levotonta tää sängyn valtaaminen.😄

Mukavaa alkavaa viikkoa!❤️❤️

PS. Muistakaahan hymyillä! 🧡

Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...