YSTÄVÄNPÄIVÄ ! ❤️

Heippatirallaaa ! 😊

On sitten Ystävänpäivä. Hmm...ihana ajatus tietenkin ja ystäviä pitää muistaa.

Mun mielestä ystävänpäivä pitäis olla aina. Varsinkin, kun olet ystäväsi seurassa ja vietätte aikaa niin sehän on aina aivan kuten ystävänpäivä. Huomioidaan toista, pidetään hauskaa, jutellaan ja nauretaan. Ja mun ystävät on oikeesti niitä jotka tähän päivään asti on pysynyt mun tukena. Läpi tän kaiken mahdollisen mitä mulla on ollut. Muutama ihana on jaksanut nääkin mitä mun masun kanssa oon joutunu taiteilee ja joutunut tyhmästi perumaan. Jaksanut olla kärsivällinen silloin ja myös, jos on ollut kausia milloin en sitä viestiä ole laittanut paljoa.

Ollaan naurettu ja kiukuttu yhdessä. Ystävälle voi puhua kaikesta. Tunteilla sen mitä tarvitsee. Mulla on aivan mahtavat muutamat hyvät tosi ystävät. Korvaamattomat ihmiset. ❤️ Toivon, ettei kukaan näistä katoa mun elämästä koskaan.❤️

Sain tänään ihanalta ystävältä ihania kukkia. ❤️ Itse en oikein osaa antaa näinä päivinä mitään erikoista tai oikein mitään, mutta voin antaa aikaa mikäli se on mahdollista. Ja omaa hyvää seuraani.😄

Olen super mega kiitollinen heille ! En voi muutenkaan koskaan tarpeeksi kiittää.
Kiitos silti heille mega super paljon ! ❤️

Vaalikaa ystäviä❤️

Ps. Muistakaahan hymyillä! ❤️

Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...