JA SITTEN!...😄

Heipparallaa!🙈

MĂ€ oon joskus todella sekaisin nĂ€iden ihanien ajatuksieni kanssa. Tosin se ei yllĂ€tĂ€ ei yhtÀÀn. 😄  Tiistai pĂ€ivĂ€ ei nyt mennyt ihan niin kuvitellulla tavalla.  "YllĂ€tys" tĂ€mĂ€kin...😎

Ajatuksena ja pikaisena versio mun pÀivÀn piti mennÀ nÀin:

1. Tokmannille klo9

2. Psykologille klo9.30 jonne myös etsivÀ nuorisotyöntekijÀ tulee klo10 tekemÀÀn meidÀn kanssa arviota jatkosta.

3. Keskustaan moikkaamaan ihmistĂ€ kanssa 😄❤️

4. KummitÀdin kanssa Kulmakonditorioon ja sieltÀ kotiin.

No ei mennyt ihan noin. EikĂ€ tossa jĂ€rjestyksessĂ€. Mun herĂ€tykset oli klo7.50, klo8 ja klo8.10. Ekan herĂ€tyksen jĂ€lkeen olin hetken, ettĂ€ mikĂ€ maa, mikĂ€ valuutta, mutta sitten ajattelin ottaa seuraavan herĂ€tyksen pois ja hypĂ€tĂ€ suoraan viimeiseen. No...laitoin kĂ€nnykĂ€n lĂ€hemmĂ€s, ettei mee herĂ€tys ohi ja ummistin silmĂ€t JA SITTEN !....😄😄 Sillon just, kun oon uudelleen nukahtamassa niin kuuluu kamala viestiÀÀni. TEKSTIVIESTI. Se tulee aina siihen kellonaikaan (eli aikasin),kun joku muistuttaa jostain tai peruu jotain. Ja pomppasin super nopeesti istumaan sĂ€ngylle lukemaan. JA kihisin kiukusta..mun psykogi aika jĂ€lleen peruuntuiđŸ˜¶đŸ˜¶đŸ˜¶ Oli mulla viime kuussa, mutta sitĂ€ ennen olikin yli 2kk tauko nĂ€köjÀÀn..Murr...

En haluaisi olla negatiivinen...Ă€rsytti silti.
EipĂ€ siinĂ€ sitten muuta, kuin viestiĂ€ etsivĂ€ nuorisotyöntekijĂ€lle. Onneksi hĂ€nen kanssaan ei aika peruuntunut vaan sanoi voivansa tulla mun luokse klo10. đŸ€” Ajattelin sen olevan hyvĂ€ idea ja aloin laittamaan kotia siihen kuntoon, ettĂ€ tĂ€nne mahtuisi sisÀÀn. 😄 SiinĂ€ sitten pÀÀtettiin tapaamisen aikana se mitĂ€ tulee tapahtumaa.

Eli nyt vielĂ€ jatkan pĂ€ivĂ€toiminnassa kĂ€ymistĂ€ aina olon salliessa ja samalla tĂ€ssĂ€ aletaa tekemÀÀn operaatiota jossa vissiinkin pitÀÀ tehdĂ€ jokin suunnitelma ja jutella vielĂ€ joidenkin ihmisten kanssa ja semmosta. Sen jĂ€lkeen eli vasta tosin viikkojen pÀÀstĂ€ mĂ€ jossain vaiheessa aloitan työkuntoutus hommelissa. Ja se miksi sanon hommeli niin syy on se, etten sen oikeaa nimeĂ€ vielĂ€kÀÀn muista. 😂😂 Kerron siitĂ€ tarkemmin sitten, kun tiedĂ€n enemmĂ€n tuosta itsekin. SentÀÀn asiat alkaa rullaamaan eteenpĂ€in ja siitĂ€ mĂ€ olen erittĂ€in tyytyvĂ€inen ja iloinen. ☺️

Tapaamisen jĂ€lkeen odotin klo13 asti jolloin mun kummitĂ€ti tuli hakemaan ja tosiaan mentiin kahvilaan vĂ€hĂ€n juttelemaan ja vaihtamaan kuulumisia. Ei oltu nĂ€htyp piiiiiitkÀÀn aikaan. Tuntui vĂ€hĂ€n hassulta ja oudolta, mutta samaan aikaan olin kyllĂ€ iloinen. Sitten siitĂ€ keskustasta kĂ€velin moikkaamaan ihmistĂ€đŸ˜„đŸ˜œ Ja Ă€idin kyydillĂ€ kaupan kautta kotiin. LoppupĂ€ivĂ€ kotona. 😄

EttĂ€ semmoinen pĂ€ivĂ€ mulla. Tunteiden vuoristorataa oikeastaan. 😄

PS .Muistakaahan hymyillĂ€ !❤️


Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 KyllĂ€pĂ€s on taas hyvĂ€ fiilis siitĂ€, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tÀÀ niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...