Peli-ilta ja haasteita

Hellureii ! :)

Mitäpäs nyt sitten on tapahtunut. Hmmm...

Jotain niin ihanana kivaa ja mistä oon vieläkin ihan fiiliksissä!! Lauantaina pidettiin peli-ilta. Vai olikos se sittenkin peliyö :D Se päätettiin perjantaina, että porukalla nähdään lauantaina ja naiset sitten lauantaina päätti tehdä siitä peli-illan. :D Voi meitä naisia :P <3  No kaikille se kävi eikä kukaan valittanut. Ei meitä ollut, kun neljä. Toisaalta me pelattiin Aliasta ja Emännät vastaan Isännät pelejä. Niihin tarvii parit. Ensin Alias, sitten tuo toinen ja taas Alias. Vikan Alias kierroksen me naiset oltiin pari. Uusiksi vaan heti, kun mahdollista ! Pitäis tosiaan etsiä jotain muitakin pelejä. Kaikkea voi aina opetella. Noi pelit kävin hakemassa äidiltä ja tänää vein vasta takasin, koska en oo ollu sunnuntain jälkeen kotona. Hyvä vaan, että kävin. Siellähän oli mun kaksi veljeä, äiti ja Tilda <3
Vanhin veli vielä ois ollut kiva nähdä, mutta hänet näkee myöhemmin. Pian toivottavasti. Iskääkin olisi tarkoitus taas mennä moikkaamaan. Ikävä ois <3

Pelit siis viety takaisin ja olisin siellä ollut lisääkin, mutta katon ne sitten myöhemmin. Enhän mä edes tiedä milloin seuraava peli kerta on. :D Lisää vaan pian pian ! En muista milloin olisin nauranut niin paljon, kun sillon. Pelattiin siis klo20-01.40. Tai jotain sinne päin. Vissiin tuo toinen kellonaika oli se, kun vieraat lähti. Melkein siis heti viimeisen pelin jälkeen. Oltiin jo kaikki tosi väsyneitä. Iloisina nukkumaan. <3 Toihan ne mulle ruusujan ja iltaa varten sipsiä ja karkkeja  ja voi, että miten kiitollinen olin <3 Mä olin sitten hankkinut muut jutut. Kaikki meni tosi hyvin, vaikka vähän tommoiset mua jännittää jonkun verran.

Ja sitten asiasta kukkaruukkuun... :D

Oon tässä ollut ulkona aika paljon parin päivän aikana ja tossa maanantaina päätettiin yhden tärkeimmistä kanssa ottaa kiipeilyteline haaste joka kuvattiin ja minkä julkaisin YouTube kanavalla. Tai no se mun suoritus kuvattiin ja jonka jälkeen päätettiin myös, että tämä kyseinen henkilö jonka nimeä eikä ääntä eikä naamaa saa laittaa minnekään. Eikä siis haittaa mua yhtään, koska hän saa itse päättää mitä tekee. MUTTA SIIS hän sitten alkaa keksimään mulle erilaisia haasteita joita mä teen ja hän kuvaa. Tosi kiva idea ! Kivaa haastaa itteeni, vaikka ihan pienilläkin jutuilla. Saa siis nähdä mitä mulle keksii. :D Kiipeilyteline haasteen hävisin. Minuutilla! Luulin, että se ois helppo. Ei tietenkään tämmöselle melkein ketterälle. Onneksi oli hauskaa ja saatiin olla hyvällä syysilmalla ulkona. :D <3

Iloisin mielin uusia päiviä kohti. :)

Ps. Muistakaa hymyillä <3






Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...