Tämän kuukauden aikana

Moips heips! ☺️

Tämän kuukauden aikana on kyllä tapahtunut paljon ihania asioita. Sitä pitää välillä vaan pysähtyä ja miettiä mitä hyvää on. Ainaha niitä negatiivisia keksii luetella loputtomiin ja turhiakin sellaisia, mutta mitkä on ne positiiviset. Listaan tämän kuukauden aikana mulle tärkeimmät asiat mitä on tapahtunut. Ei järjestyksessä. Kunhan listaan ja silleen. 😄


Oon pitkästä aikaa päässyt pelaamaan minigolfia sekä biljardia. Ja nää on mun mielestä ihan yksiä parhaita pelejä. Kiitos❤️

Oon päässyt ruokkimaan sorsia. Tää oli pitkään se mitä oikeesti halusin tehdä. Enkä oikeastaan siis ole varma miksi, mutta mulla oli niin vahva tunne tähän. Tulipahan tehtyä❤️

Oon saanut aivan mielettömän ihanan lahjan äidiltä. Seinäkoriste. Se ihana seinäkranssi ja ne ihanat valot. Joka ilta päällä 😍 Kiitos ❤️

Pääsin viettämään aivan mahtavan peli tunnelman ihanien ihmisten kanssa ja näin iloisia ihmisiä ja sain aivan mielettömän hyvän fiiliksen. Ja myös ihania pinkkejä ruusuja jotka koristaa mun pöydällä.
Kiitos ❤️

Pääsin viettämään myös ihania ulkoilu päiviä. Ihana syysilma. Ulkona melkei koko päivän jonka jälkeen pääsin lämpimään saunaan. Ja seuraavana päivänä sama juttu. Oikeastaan yksi kokonainen viikko oli joka päivä edes pienikin lenkki tai oleilu ulkona. Kiitos❤️

Äidin ja Tildan kanssa käytiin ajelemassa Asikkalassa Vääksyssä ja sain nähdä sen Vääksyn kanavan toimivan. 🙈 Hauskaa oli ja kaikki nautti päivästä. Kiitos❤️

Sain muutaman uuden vaatteen ja pääsin vähäksi aikaa Jumboon. Ei me siellä kauaa oltu, mutta hyvä oli mennä. Sain uudet housut ja paidan. 😄

Pääsin käymään iskän luona. Meitähän oli siellä yhteensä seitsemän ruokapöydän ääressä. Ja mitä eniten hämmentelin niin sitä, että mun kaikki veljet oli siellä myös. Harvoin enää nään kaikkia samassa paikassa.😄 Syötiin hirvipataa ja oli kyllä hyvää. Sai myös nauraa. Kiitos❤️

Sain värjättyä vielä tänään hiukset. Taas punasta. En tällä kertaa kyllästynytkään nopeesti.😂

Ps. Muistakaahan hymyillä 💜









Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...