Jännä Ja Nerokas

Moips ! :)

Tänään oli kyllä kiva päivä. Nyt illalla väsyttää, mutta sen arvosta. Lähdettiin äidin kanssa klo11 aikoihin ajamaan Mäntsälän Lidlin kautta Asikkalaan Vääksyn Kanavan luo. Tosin äitihän ajoi ja minä Tildan kanssa istuin rauhassa. Miten se matka voikin tuntua mennessä niin pitkältä? Kotoolta näytti kestävän 1h7min ja varmasti kestikin, mutta noinkin lyhyt matka tuntui mennessä viideltä tunnilta. Takasin tullessa tuntui ihan oikean pituiselta matkalta, mutta tuntui menevän nopeammin. On se jännää.😆

Jännää on myös se miten Vääksyn kanava toimii. Kaipa ne kaikki kanavat toimii noin, mutta en ainakaan muista nähneeni miten se toimii. Olin, kuin pikkutyttö siellä katsoessa sitä. Oikeeseen aikaan mentiin sinne. 😝 Kyllä se on nerokas keksintö. Jännä ja nerokas 😆 Moni varmaan jo ajattelee sen olevan perus, jos on nähnyt moniakin kertoja sen käytössä. Mulle se oli jännä näky ja sain videon siitä. Tottakai myös mun Youtube kanavalle tuli video (Hunsvotti). 😆


Meillä oli hauskaa ne matkat. Laulettiin ja naurettiin. 💗 Ennen lopullista kotiin menoa käytiin vielä äidin äitiä eli mun mammaa moikkaamassa. 💗 Koko reissu oli kiva kaikin puolin. Oli hyvä lähtee hetkeksi aikaa pois kotoa ja päästä toiseen kaupunkiin. Jopa 21 astetta oli parhaimmillaan lämmintä ja aurinkoista, vaikka syksy onkin. 🍁🍂

Kotiin päästessä aloin heti tekemään itse lihapullia ja keittämään spagettia. Nälkä oli kerinnyt tulemaan. 🍝 Siinä sitten söin ja lähdin sen jälkeen naapuriin saunaan äidin kanssa. Ja on se hyvä, että äiti asuu naapurissa niin pääsee sinne saunomaan. 😆 Mulla oli ihana päivä💗

Ps. Muistakaahan hymyillä❤️



.


Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...