Hyvää hyötyliikuntaa !

Heips kukkuu ! :)

Onko se joulu vasta tulossa vai menikö se jo? 😄 En ota enää selvää. Kaipa se meni. Tuolla vaan tulee ihan älyttömästi lunta, etten enää tiiä mitäää täällä tapaaaahtuu hahah 😂 Voe voe. Lumitöitä riittää. Eihän mulla mitää omaa pihaa ole, mutta lähinnä mä näköjään muiden pihoja kolaamassa. Oon omituinen joo tiedän. 😅 Tosin en mä tuntemattomien pihoja kolaa.

Käytiin tiistaina äidin kanssa ensin äänestämässä presidentin vaaleissa ennakko äänestyksessä ja sitten se perus "hetken ajelu" vei mummolaan. Se meidän "hetki" on aina 2 tuntia tai yli. Ja tää tuntu kyllä äidin juonelta sillä mä jouduin mummolassa lumitöihin. Ja olin unohtanut hanskat kotiin ja oli inhottavan kylmä, mutta hienosti mä siellä tein hyvän polun kävelemiseen. Ja kiltisti tottelin 😄😄 Kukaan siellä ei oo moneen vuoteen asunu, mutta sielläkin on kiva tehä jotakin. Käy siellä ainakin mun äiti ja mun äidin vanhemmat ja ja sitärataa.

Lumitöiden tekemisessä ei oo mitää vikaa. Hyvää hyötyliikunta! Ja oikeesti sillon nuorenpana, kun asuttiin omakotitalossa niin enhän mä muuta tehny, kun kiertäny koko aiheen. Aina pyydettäessä venkoilin vastaan, koska kai se sitten oli joku alkavan teini-iän juttu. Ei se nykyään haittaa, jos sen saa tehdä vapaaehtosesti. Ei kai kukaan nyt pakottamisesta tykkää. Vapaampaa on kivempaa. 😄 Tosta vois tulla mun motto. Hmm🤔 No eiii! hahah 😄 Vapaaehtosta sen silti pitää ollaaaaa MUTTA mikä mua kaikista eniten eilen illalla ärsytti oli se, ETTÄ pliis rakkaat lumiauratyypit...pliiis voisitteko ajaa sillon, kun me ei tehdä lumitöitä. Siiis oikeesti...joo työtä nekin tekee ja hyvää työtä tekeekin (jotkut) niin voi jestas sentään. Oltiin just saatu lumet kolattua. Meni tunti, kunnes oltiin valmiita ja sit...tämän kaiken vaivan jälkeen yks semmonen aura-autotyyppi tulee sen auton kanssa ja just sillon päättää työntää lumia siihen mistä autolla pääsis pihaan. 🙄Klo16-17 välissä ja varmaan alottanu iltavuoron tai jotain. Jos niillä on vuorotyö..vissiin on tai en tiiä tai oon vaikee 😆 Siltiiiiiih! Miksi just siihen aikaan pitää aurata, kun ihmiset pääsee töistä, on koko päivän tullu lunta ja tottakai ihmiset töiden jälkeen alkaa kolaamaan. Ei ne siellä ulkona montaa vuotta jaksa olla väsyneinä 🤔 Voe voe on älsyddävää! 😃

Ookei ookei ei mua nyt oikeesti oikeesti haittaa niin ybersyper paljoo. Kunhan höpötän aiheesta lumityöt. Mikä on tosi vaikee arvata 😄 Sain tosin eilen myös venähdyksen käteen kolatessa ja ollu tosi tosi kipee. Kuulu kauhee naksahdus, että murr. Vaarallista sekin homma. 😜 Eikä mulla tän enempää. Jatkakaa lumitöiden tekoa. Hyvää hyötyliikuntaa! Pus 💋 Palaillaan ! ❤️


Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...