Nilkat paljaana ???

Moips! đŸ»

Kertokaa nyt ihmiset miksi ihmeessĂ€ jopa talvella nuorilla on nilkat paljaana. YrittĂ€ny oon kysyĂ€, mutta ei sieltĂ€ kunnon vastausta tuu. Joo ymmĂ€rrĂ€n, ettĂ€ moni menee trendien mukaan, mutta halooooooooo Talvella? 😄 Tuolla on miljoona astetta pakkasta vĂ€lillĂ€ ja nuorilla hyvĂ€, jos mitÀÀn pÀÀllĂ€ ja parin tytön nĂ€in hame👗 pÀÀllĂ€ keskellĂ€ viikkoa ja talvella. Arvatkaa vaan olinko mĂ€ kauhuissani. KyllĂ€ olin joo. 🙄 Oonko mĂ€ sitten muka jotenkin niin vanha đŸ‘”đŸŒ, etten tajua koko hommaa. Hassua. Oon sentÀÀn vasta kohta 21v enkĂ€ tajua tĂ€tĂ€ juttua. 😾Kaikki muut mĂ€ oon yrittĂ€ny tajuta. ReikĂ€ farkut KESÄLLÄ yms. En vaan tĂ€tĂ€, ettĂ€ miks ihmeessĂ€ talvella. ReikĂ€farkut tai minihame tai sit ollaan semmosilla housuilla missĂ€ jÀÀ nilkat paljaiks 👖 En ihmettele yhtÀÀn sitĂ€ mÀÀrÀÀ mitĂ€ nuoret tulee kipeeks.đŸ€’ KaikenlisĂ€ks sit valitetaan, kun on niin kauheen kylmĂ€ tuolla ulkonna. Hmmm...mistĂ€hĂ€n johtuis? 😉

Joo..en oo mikÀÀn kukkahattutĂ€ti👒, mutta mĂ€ vaan ihmettelen minkĂ€ ihmeen takia.. pitÀÀkö oikeesti niin alas mennĂ€ vaan, koska muoti? 👕👖👗👔👱👟👟👠👠 No onneks mun ei tarvii. MĂ€ haluun olla ulkona niin, ettĂ€ mulla myös talvella ois lĂ€mmin siellĂ€. Hahahaaaa mua naurattaa tĂ€ssĂ€ samallaaa 😄😄😄 En tosin enÀÀ tiiĂ€ kumpi enemmĂ€n tÀÀ yöllinen levottomuus vai tĂ€mĂ€ aihe. đŸ€” EnhĂ€n mĂ€kÀÀn aina ihan tarpeeks pue, mutta silti ainakin yritĂ€n. EikĂ€ tĂ€stĂ€ Suomen sÀÀstĂ€ muutenkaan ota selvÀÀ. On kuitenkin tajuttava, ettĂ€ talvi on talvi ja kesĂ€ on kesĂ€ ja sitĂ€ rataa. Joku raja sentÀÀn. 😊 Mutta pliis rakkaat nuoret..Voisitteko ystĂ€vĂ€llisesti pukea lĂ€mpimĂ€sti ulos? Kiitos ! 😄

Ei mulla muuta 😅
Palaillaan! 💜


Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 KyllĂ€pĂ€s on taas hyvĂ€ fiilis siitĂ€, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tÀÀ niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...