2018 ! Olin ihan töttöröö..

Hellureii ! 😊

Mulla tosiaan menny aika kauan viimesestä tekstistä. Huj! Aika menny tosi tosi nopee. Ja kyllä mun kirjottaa piti. No en oikeestaan viime viikosta muista mitä tein, mutta sillon uutena vuotena.. tai no 31.12.201 päivällä menin mukaan BurgerKingii. Mukaan, koska en mä siellä oikein voinut syödäkkään. No jooo sit en muistakkaan mitä tehtiin siinä välissä, mutta sitten klo19 alkoi kaupungin ilotulitus. Olihan se hieno joo. Musiikkia ei vaan osaa säädellä oikein 😅 Jokasena vuonna musiikki ollu tosi tosi kovalla. Aina kuuluu kauas, mutta nyt oli Suomi 100 ja kuulu vaan tietyssä kohtaa. No jaa.. Hämmennyin vaan. 😄 Sitten käytiinkin omat raketit ampumassa ja saunassa käytiin ja mun luona loppuyö. Eipä ihmeellistä siis. Perus rento päivä/ilta/yö. 😊

Vuosi vaihtui 2018 ja menikö siinä päivä niin mä tulin kipeeks. Jeih! Nyt on tosiaan päivä vaihtunut  17.1.2018 ja oon vielä pienessä yskässä. Oon ollu kipeenäkin heti vuoden ekalla viikolla ja nous vielä kuumeeseen joten oli paljon lepoa. Hämmentävää oli se, vaikka olin hyvin juonut niin ensin yks yö viikolla meni niin, että ensin nousi korkeeseen kuumeeseen ja olin aivan tuli kuuma ja sen jälkeen melkeen heti aamulla oikeestaan huomasin, että oli menny alilämpöön. Pitipä sitten juoda ja juoda ja juoda. Hahaha 😂 Mutta olo oli ihan töttöröö. Oon jotenkin ihan pihalla mitä maailmalla tapahtuu. Olin sängyssä koko viikon. Tosi ahdistavaa, mutta ei voi mitään. Tai no 7-8.1 yönä pitkästä aikaa nukuin putkeen 9h ja 8.1 maanantaina mä kyllä pääsin ekaa kertaa ulos. En mä montaa hetkee ollu. Kävelin keskustaan pankkiin. Vaikka oisin mä kyydin saanu klo12 aikoihin, mutten jaksanu odottaa joten klo10.30 olin liikenteessä. Jooo-o... Näin alko mun vuosi 2018. Kipeenä. XD Ja nyt on tosiaan taas menny aikaaa enkä oikeestaan oo tehnyt mitään ihmeellistä. Iskällä olin viime viikonlopun ja käytiin vaan leffassa kattomassa Kaikki oikein niminen leffa. Ihme, että pääsin tän vatsan kanssa, koska koko se aika sai jännittää mitä vatsalle käy. Hmmm ni joo en mä tähän nyt keksi mitään muuta, kun ei oikein oo tapahtunu mitään. Oon mä tosin muutaman videon mun päivästä tehny Youtuben puolelle, mutta nooh nekin semmosta töttöröö meininkiä tän kipeenä olon aikana/jälkeen. :D

Mitä mä toivon tältä vuodelta? 👀

Toivon, että sais enemmän hymyillä ja ois kiva vuos ja tapahtumarikas. Muuta mä en keksi. 🤔🦉

Palaillaan! 😘


5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oon kattonu sun youtube videoit ja siel on nyt monta kertaa näkyny sama mies nii mahtaiskoha se olla ola mies eikä vaan kaveri? Iha vaa mielenkiinnost kysyn

Anonyymi kirjoitti...

Niin siis mahtaiskoha se olla sun mies eikä vaa kaveri 😂

Nainen joka ei luovuta kirjoitti...

Kaveri vain. Hän myös on tehnyt videoita ja hänen avulla pääsin alkuun. Helpompi oli alottaa kun joku auttoi. Nyt kun oon päässyt eteenpäin ja alkuvaikeus ja kankeus on ohi niin harvalle jää noi yhteis ja keskityn enemmän muuhun. . :)

Anonyymi kirjoitti...

juu okei.. en millään pahalla tarkottanut, mutta jatka vaa samaan malliin kyllä se siitä :)

Nainen joka ei luovuta kirjoitti...

Pikkuhiljaa hyvä tulee. Ja tässähän sitä katotaan mihin sitä kehitytään ja mitä elämässä tapahtuu. Taisin ekalla videolla jo mainitakin ettei ole varmaa kuinka pitkälle jatkan ja saattaako kiinnostus loppua. Toistaiseksi voin sanoa että mielenkiinto on todellakin säilynyt. Harmittaa kun tämä blogi on jääny vähän sivuun mutta aion aiheista puhua enemmän täällä. Näin aluksi ainakin sillä kirjottaminen on helpompaa. :)

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...