Rauhallinen Joulu!

Heips kukkuu ! :)

Mitä kuuluu? Miten jouluaatto meni? Oliko rauhallinen? Toivottavasti oli. Mulla ainakin. Toosi rauhallinen. Mä nimittäin nukuin varmaa puolet ajasta ja ihan vaan siks, että olin 23.12-24.12 yön valvonu. Vaihteeks taas. :D Sitten aamuyöllä äitikin olin hereillä ja jonkun aikaa juteltiin Facebookin kautta, kunnes klo8-8.30 välissä olin äidin luona. Kuusen alle tuli paketit ja piti odottaa isoveljien tuloa. Sitten syötiin joulupuuroa eli riisipuuroa ja kyllä oli hyvää ! Tietenkin katottiin klo11.55 Joulurauhanjulistuksen eikä menny kauaa siitä, kun nukahin. En mä kauaa nukkunut, mutta jonkun aikaa siinä kerkesin pitää silmiä kiinni ja nukahtaa. Oli niin ihana nukahtaa. Oli niin kotoisaakin, kun oli veljet, äiti ja Tilda koira vieressä. Oli helppo nukahtaa pieneen "pulinaan". <3


Jossain vaiheessa mä kuitenkin tietenkin heräsin ja alettiin laittamaan ruokaa pöytää. En yhtään muista kellon aikoja, koska olin koko päivän niin uninen. Vaikka kyllä se hetken nukkuminen vähän piristi, muttei tarpeeks, että oisin ollu ihan pirtee. :D Sain mä tehä jonkun salaatinkin. En ite syöny sitä enkä edes muista mitähän siihen edes tuli. Äitihän mulle kerto mitä pitää laittaa ja mitä pitää tehdä. Oli silti kiva olla jotenkin hyödyllinen ja avuksi. Niin ja sitten me syötiin.



Sitten availtiin lahjat ja perus kahvittelut. Ei paljon mahaan mahtunut kerta niin runsaasti syötiin. Mä nyt oon tämmönen,että äkkiä mulle ähky tulee. Muut söi tietenkin enemmän. Tuntuu aina siltä,että muilla on pohjaton vatsa, muttei mulla. Juuuu ei saa kysyä..oon ihan sekasin taas :D

Kotiin päästyäni sain yllättyä. Olin kuullut,
että mulle on joku yllätys, mutten tietenkään keksinyt yhtään mitään mitä se voisi olla. En toivonut tältä henkilöltä mitään ihmeelistä enkä oikeestaan yhtään mitään, mutta kotiin päästyäni täällä oli ruusut tuotu pöydälle maljakkoon. Näinkin pieni yllätys piristi koko päivää vielä enemmän. Ihminen joka väitti, ettei ikinä osta kukkia niin silti mulle oikein pienen ihanan kimpun ruusuja toi. <3
Nukahdin vielä joksikin aikaa ja se siitä sitten. Olin taas pirtee. Yö meni valvoessa taas ja tein mä tän päivän videonkin, mutta tän julkaistua mä kyllä nukahdan. :P Toivottavasti muillakin oli rauhallinen joulu.  Palaillaan ! <3

Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...