Aitokuusi vai tekokuusi (?)

Hellureii !

Tännekin pitkästäää aikaa. Jooo hups 😄 Taisin innostua noista videoista sittenkin enemmän, kun ajattelin. Siellä tosiaan on tekeillä joulukalenteri. 24 päivää videoita. Suurinosa yrittää olla jouluaiheisia. Yritystä on. 😜

Nyt on 7.12.2017. Eilen oli Itsenäisyyspäivä. Suomi 100 💙 Kyllä oon ylpee suomalainen. Ja tosiaan mitä tässä tulee tapahtumaan niin hmm...oikeastaan aika paljon ennen jouluaattoa noita videoita ja sitten on tullu alotettuu Harry Potteri leffat alusta alkaen. Oisko jo 4 peräti katottu. Kivaa alottaa tolleen leffa sarja vai mikskä tota voiskaan sanoo niin alusta. Ensin kaikki 3 Hobitti leffaa ja nyt sit nää. Ja kyllä tässä hetki menee, että saa katottua nekin loppuun. Onhan ne kuitenki aika pitkiä leffoja.

Jouluaaton mä oon tosiaan äidin luona ja tänne mun pikku yksiööön aion raahaa joulukuusen. Hahah 😂 Kuulemma ei välttämättä oo hyvä idea, mutta haluan sen silti. Oon päättäny, että niin kauan, kun tässä asun niin joka toinen joulu on tekokuusi ja jokatoinen on aito. Sillon, kun meen jouluks vaikkapa just iskän luokse niin laitan tekokuusen. Turhaan pitää semmosta aitoa kuusta täällä. Tuun kotiin niin se näyttää jo risulta. Hahah 😇 Uudesta vuodesta eli 31.12.17 päivästä en oo yhtään varma mitä tapahtuu. Kai sillon jotain tapahtuu, mutten tiedä mitä. Sinne onneks vielä aikaa. Niiiiin ja pianhan mä voin alkaa koristelemaan enemmän ja enemmän tätä asuntoo. Kun vaan keksis mitä mä tänne oikeesti laitan. Vaikee pieneen yksiöön mitään laittaa. Vähä vaan jotain. Kyllä mä tänne joulun tunnelman saan ja heti tulee sitten kuvia tännekin. 😛

No jooo täällä alan olee kans aika aktiivinen vihdoin, kun saanu jonkun rytmin tohon joulukalenterin tekoon tuolle YouTuben puolella. Kanava: Henna Tarmola. Pian taas lisää kuulumisia.

Palaillaan ! 💜


Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...