Joulukuusi matkaan jo käy!

Hellureii ! 🦉

Kuusi on siis kannettu sisälle asuntoon. Ihana joulukuusi täynnä yllätyksiä. 🤣 Mä en vaan pääse yli tästä. No joo... meillä oli semmonen 3h joulukuusen haku reissu äipän kaa. Onneks silti saatiin molemmille kuuset. Äiti tietysti sano, että kuusen vois suihkuun viedä ja joo kyllä mä sen sinne suihkuun vein, mutten veden alle. Luulin, että vaan sen takia koska märkä ulkoilma, mutta ei ilmeisesti. Tajusin ainakin yhden suun tähän koko hommaan. Löysin nimittäin kaks ärsyttävintin ötökkää. Okei okei toinen niistä oli ärsyttävin. Näin siiis ensin jonkun "roskan" kuussessa enkä ajatellu ottavani sitä pois. Nooooh... ei kauaakaan, kun nään mun matolla jotain joka saa mulle ajatuksestakin kylmätväreet. 😱MUTTA  mitä mä teen ensin..mä KUVASIN sitä.📽️🎬 Hahahahah niin perus nykyään. Ensin mua puistatti, mutta sit otin videon ja ajattelematta sen enempää niin liiskasin sen. Jonka jälkeen tietty tuli hassu olo. Kuitenkinnn se ei sitten ollu ainoa...kaikista eniten mä inhoon hämähäkkejä ja tottakai sieltä semmonenkin tuli. Hyi sanon minä!🤢 Voi olla täällä vaarattomia, mutta mä en ainakaan tykkää niistä enkä jääny kuvaa ottamaan. 😅

Ei tää ollu se tärkee asia. Mikä tästä nyt niin tärkeä ois, mutta mitä nyt ajattelin kertoa ja mikä oli mun pointti niin oon nyt tyytyväinen. Oon saanu paketoitua lahjoja ja oma eka aito joulukuusi on mulla mun asunnossa ja koristeltuna. En mä tiiä onko tossa liikaa, liian vähä vai sopivasti. Varmaan kaikkea tolta väliltä. Joulun paras tuoksu on joulukuusen tuoksu. 💚 Käytiin me vielä ostamassa vähän joulukukkia. Mä ostin semmosen asetelman. Ei voinu jättää, kun niin mua kutsui.Ja kyllä saatan liikaakin sortua juuri näihin. 😄

Eipä semmonen ihmeellisempi teksti. Pian on jouluaatto ja ja eipä kauheesti muuta. Ihme jouluhässäkkää koko ajan. Mä meen aattona aamusta tai aamupäivästä äidin luokse ja ollaan tosi pienellä porukalla. Eipä se haittaa. Rauhallinen joulu toivottavasti ainakin. 🤣 Mutta siks just  ku vielä tätä hässäkkää niin mä palailen tänne joulun jälkeen 😊 Eli siis...
Palaillaan ja Hyvää ja rauhallista joulua ! ❤️.


Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...