Pyörällä & kävellen.

Moips :)

Miten jalat voikaan olla näin kipeinä. Ainakin oon liikkunu enkä oo ollu paikallaan niin ku melkeen koko ajan oon joutunu enkä oo oikeen uskaltanu mihinkään lähtee, mutta nyt oli semmonen hetki ku päätin kokeilla miten mun keho reagoi jos lähen Helsinkiin. Ja siellä sitte olin 2 päivää. En tosin putkeen. Tulin yöks kyllä Järvenpäähän takasin.

Sunnuntai oli eka päivä, kun lähettiin sinne. Nooh tää syy on Pokemon Go. Tietenkin. Mikäpä muu voisikaan olla. Mutta tehtiin jotain ihan hurjaa eli otettiin pyörät mukaan. Aluks piti mennä autolla, mutta helpompaahan se oli pyörällä. Kesäkuun alustahan tuli semmonen juttu, että saa ottaa pyörän junaan ilman maksua. Ja tää on hyvä uutinen, koska helpottaa ihmisiä ja pääshän siellä Helsingissäkin menee pyörällä nopeammin josta tästä päästäänkin siellä pyörällä liikkumisen hyviin ja huonoihin puoliin.

Lähinnä ainoot huonot puolet on, että ihan tosissaan mulla menee hermo Helsingin teihin. Siis ne tiet on niin jotain epämäärästä. Huh huh oikeesti. Tärisee ja pelkään koko ajan kaatuvani. Ja sitten on se ihmispaljous. Koko ajan mietin kenet kumoon seuraavaks. Hahah :D Jos ne tiet ois ihan normaali suoria ja ei kuhmuraisia niin olis paljon helpompi ja mukavampi ottaa se pyörä mukaan. Hyvät puolet siinä taas on nimenomaan se, että pääsee nopeemmin perille. Ja aikakin meni tosi nopee. Mutta jos pyörän sinne otan mukaan ni se on tosi harva kerta se. :D

Kävellen mennessä eteen tulee laiskuus. Mulla ainakin. :D Siis ei tietenkään heti, mutta kävelin maanantaina 6h ja 20km. Jalat ihan sökönä. Nyt on keskiviikko ja tuntuu edelleen. :D Ihanaa se oli silti tallustella ympäri Helsinkiä varsinki, kun oli aivan loistava ilma molempina päivinä. Lämmin. Ei satanu. Ja oli kiva katsella ympärille. Tosin huono puoli mulle oli, että koko ajan jouduin jännittämään miten mun vatsa voi. Kävellessä vatsa alko olla omituinen enkä syönyt kumpanakaan päivänä mitään muuta kun ranskiksia ja niitäkin tosi vähän sillon nälän tullen. Pärjäsin kuitenkin ihan hyvin siitä huolimatta. Ihme! :D Käveleminen siellä on silti kivaa. Voi mennä omaan vauhtiin. Paitsi tosin ydinkeskustassa jossa tunnen, että pitäis juosta, kun muut juoksee kaiken aikaan. :D

JA niiiin kumman mä mieluiten näistä valitsisin.. kävely vai pyöräily? Hmm.. no ehkä kuitenkin kävelyn. Ei se kuitenkaan oo huono vaihtoehto se pyöräilykään. Mulle vaan liian monimutkanen. :D 

Mä en käy Helsingissä enää niin usein joka on mun mielestä ihan hyväkin niin pääsee sitten siihen oikeeseen niinsanottuun "retki tunnelmaan" sillon, kun sinne lähtee. :) 

Ja mitäs mä sen jälkeen oonkaan tehnyt? Eilen tiistaina mä katoin leffan. Ensimmäisen Hobitti leffan ja sitten kotiin laittamaan ruokaa ja siivoilin. Tänään mä oon koko päivän ollu äidin kanssa. Ajeltiin, käytiin Järvenpään Vanhankylänniemessä ja sen jälkeen päädyttiin mummolaan ja sieltä haudalle käymään. Ja kauppaan päin. Päätin vielä mennä äidin luokse syömään ja ilokseni sitte muistu, että on keskiviikko ja äipällä on saunavuoro. No syönnin jälkeen mietin vielä vatsaa, mutta menin silti. Ihanan rentouttava päivä ollu. Kiitos äipälle siitä <3 Vielä pientä siivousta ja olemista vaan ja tänkin kirjotin sitten ja joskus nukkumaan. Ja ja ja ;)

Toivottavasti tästä nyt sai selville jotakin. Lisää tulossa pian, mutta toisissa jutuissa.
Palaillaan ! <3

Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...