Koko vaatehuone?

Moips kukkuu ! :)

Mikäs tässä kotona ollessa. Siivous saattoi tosin mennä aika pitkälle. :D

Yleensä oon huono siivoamaan, mutta nyt oon päättäny siivota kunnolla. Hyvin meni vaatteita kirpparilla. Noooh.. mä sit päätin ajatella voida siivota kokonaan mun vaatehuoneen. Mitä tämä mulle tarkottaa? Muille varmaan pelkkää järjestelyä ja turhien vaatteiden kattomista pois/kierrätykseen. Mulle tää tarkottaa sitä, että joka ikinen vaate menee pesuun ja tietty siis perus tavarat katon onko turhia yms. Mutta vaatteet ja petivaatteet pesuun kaikki ja imuroin siellä lattian ja pesen hyllyt ja sillee. Eli jooo en tainnu ajatella loppuun asti. Ei tässä muuten mitään, mutta otin kaikki alas sieltä ja pistin sitten likaset ja puhtaat vahingossa samaan enkä voinu vaikka lajitella erikseen, että saisin niitä puhtaita jotenkin käytettyä. . Hyvä minä ! :D Kaikki vaan pesuun. Naapurit varmaa ihmettelee kuinka mulla taas on miljoona pyykkivuoroo varattuna. On tästä jokunen aika, kun siivosin vaatehuoneen ja sieltä niitä vaatteita. Sillon en tehny ihan näin. En ihan jokaikistä vaatetta pessy :D

Eipä siinä.. urakka on kyllä hyvä. Ja miks mä kaikki pesen ni johtuu siitä, että mulle tuli semmonen fiilis. Fiilis, että ne vaatteet tukehtuu ja niihin jäis sellanen tukala haju, jos siellä on esimerkiksi sellasia mitä ei oo hetkeen käyttäny. Vaikka ei ne semmoselle haise ni en edes halunnut kuvitella sitä joten päätin alottaa projektin. Päätin myös, että voisin tehdä tän saman ainakin puolen vuoden välein. Tai vuoden, koska tää on niin hulluuu. Ei huooono idea. Varsinki, kun mulla niitä vaatteita on kertyny ihan liikaa. Pakko välillä tarkistaa käyttääkö edes kaikkia. Plus tajusin myös, ettei mulla ole edes, kuin yksi ehjä lakana ja sekin on käytössä. Kyllä niitä pussilakanoita liikaa tuntunee olevan, mutta ei sitä lakana lakanaa. Hahaha täytyneen mennä kauppaan ostamaan ainakin yksi lisää, että on joku minkä vaihtaa. :D

Tänään kuitenkin on se päivä kun mulla menee loput pyykkiin. Mulla ehkä liiankin kauan kestäny viedä ne pussilakanat sinne pesuun, koska A siellä on vähän niitä vuoroja ja jos oisin halunnut viedä niin väärään aikaan. Tietenkin. Ja B, koska tässä välissä oon joutunu pesemään vaatteitakin mitä oon käyttäny. Mutta tänäään tää urakka loppuu. Vihdoin! Mulla oli tosin siitä vaatevuoresta kuvakin, mutta se poistui vahingossa, kun koko kameran tyhjensin kerralla. :D En kyllä edes tiedä mikä järki tässä on, mutta olkoon mikä on sillä, jos mä saan idean niin se mun pitää vissii toteuttaa. Ja vielä tänkin aikana ajattelin katsoa onko mitään mitä voisi pistää kirpparille seuraavan kerran. Jos multa kysytään niin ei mitään. Muut saattavat olla aivan toista mieltä. Hahaha kokeilkaa tää joskus. Tai sitten ei kannata. En tiiä. Mielipiteitä on monia. :D Palaillaan ! <3








Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...