Kaikki järjestyy vihdoin !

Heips ! :)

En oikein tiedä aihetta tälle tekstille mut must tuntuu et kaikki alkaa vihdoin järjestyy. Paitsi no nyt oon kipee enkä voi töissä olla mut muuten mul alkaa mennä aikasta hyvin. Nyt en oikee voi valittaa mistää enkä keksi aihettakaan enkä edes halua keksiä.


Aloin noin kuukaus sitten syömään masennuslääkkeitä ja vaan siks, että katsotaan auttavatko ne mitään vai auttaako se, että saan elämäni tasapainoon ja voisin sanoo sen ettei se oo lääkkeistä kiinni. Poikäystävä, ystävät ja perhe on tukenu niin paljon ja nostanu mut ylös ja omat ajatukset alkavat vihdoin vaihtua oikeeseen suuntaan. Pitkään tuntu siltä etten jaksais enään. Kesti yli 4 vuotta päästä tähän. Moni ei edes tiiä mun masennuksesta tai oikeestaan mistään muustakaan mitä mun elämässä on tapahtunut ja siks tottakai saavat erilaisia mielipiteitä musta jotka toki ovat sallittuja. Kuitenkin kerron suurimmat yksityisasiat vaan niille kehen oikeesti luotan. Nyt kuitenkin asiat muuttuu hyvään suuntaan ja oon ilonen ja onnellinen. En osaa enempää sanoa.


Asiasta kukkaruukkuun...Tänään kun menin töihin ni en kerenny ku 2h olemaan kun olo huononi ja mut lähetettiin kotiin ja täällä kotonakaan en kauaa kerennyt yksin olemaan kun oma äiti tuli yllätysvierailulle koiran kanssa ja auttoi mua siivoomaan :D Mun kämppä on lähiaikoina näyttänyt enemmänkin kaatopaikalta ku kämpältä. Iso kiitos äidille kun auttoi <3

Oon silti halunnu sisustaa ja tehdä tälle vielä jotain ja tietty laittaa kuvia tänne mutta kyllä mä pian senkin teen. Täytyis tehdä joku suunnitelma. Aikalailla varmaan punasta ja valkosta. Ei liikaa punasta mut sopivasti. Tosin vessan kuuluu olla sininen enkä vaalealle vaatehuoneelle haluu tehdä muuta kun siivota :D

Kävin äidin kanssa sunnuntaina auringonlaskua kattomassa ja halusin toki mennä heti maanantaina uudestaan ku koko päivän paisto aurinko mut just ku oltiin menossa ni tottakai alko satamaan vettä ja tänään nyt sit haluisin mennä jos oikeesti näyttää siltä et se ois mahollista nähdä ja kuvata se auringonlasku. Olosta huolimatta.


Kun voimat riittää ja pääsen tästä olosta jollain lailla eroon niin kirjoitan jostakin tietystä aiheesta. Ja kuvia sunnuntain ja maanantain kuvailusta löytyy alhaalta. Pus <3








Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...