Ystävyys

Huomenta ! :)

Tää aihe vähä kuvaa mun tätä päivää sillä oon menossa moikkaamaan mun todella hyvää ystävää.


Kavereitahan on paljon tai voi olla mutta mistähän tunnistaa sen tosi ystävän sillä niitä on harvassa.

Ei ole väliä miltä näytät, miltä kuulostat, millainen musiikkimaku tai millainen vaatetyylisi on.
Ystävykset kulkevat elämää yhtä matkaa jakaen syvimmät ajatukset ja salaisuudet. Ei ystävyydessä pidetä kirjaa antamisesta tai saamisesta.

ystäväni on ja pysyy lähelläni,

ei jätä yksin, ei käännä selkää.
Ystävyydessä täyty olla hyvä kuminauha
se venyy, paukkuu mutta kestää elämän kaikki
myrskytkin. Jokainen ansaitsisi ystävän.

Ystävyydessä opetellaan niitä perus taitoja. Luottamusta, yhdessä olemista, ristiriitojen ratkamista ja toisen huomioimista. Nää on on ihan hyviä taitoja ja tärkeitä myös muissa ihmissuhteissa. On tärkeetä tehdä myös asioita yhdessä, keskustella ja pitää lupauksista kiinni. Toki voi tulla jokin oikeasti isompi juttu teidän sovitun jutun päälle tai toinen voi tulla kipeäksi mutta siinäkin on tärkeää ettei ala ensimäisenä epäilemään, suuttumaan ja välejä rikkomaan.

Ystävät ja seura nyt yleensä muutenkin vaikuttaa  jokaiseen monella tavalla, Ystävät voivat saada päähän tehä asioita jotka ei ny välttämättä tunnu kauheen järkeviltä mutta on niillä varmaan joskus ihan järkeviäkin ajatuksia.

Omat ystäväni tuntevat minut aivan läpikotaisin eikä joskus ota selvää mun tekemisistä tai ajatuksista mutta sillon jos menen vähän ajattelemattomasti tai jotain ni kyllä ne siitä mulle uskaltaa sanoa ihan suoraan. Tottakai siinä saattaa tulla semmonen "mitä sä nyt tollee sanot" mut kyl sitä sit tajuu miks se siitä sanoo ja yrittää puhuu järkee. Ja minä nyt muutenkin oon ihminen joka menee ja tekee ennen ku ajattelee. En kai ny välttämättä joka päivä mutta sillon tällön. :D


Varmaan kaikki kuullut tän monta kertaa mutta kohdelkaa toisia niin kuin haluatte toisen teidän kohtelevan. <3

Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...