Narumaalausta

Heips ! 😊

Oon löytÀnyt uuden harrastuksen. Uskon, ettei heti ainakaan innostus lopu. Ostin jo tarvikkeetkin.

Narumaalaus. Helppoa, luovaa, kivaa. Vie ajatukset ihan muualle. TyöstĂ€ ei tarvii tulla ihmeellistĂ€. PÀÀasia se miltĂ€ tuntuu sillĂ€ hetkellĂ€. Rautoittavaa. 😊 Sain tĂ€n idean tosiaan siellĂ€ pĂ€ivĂ€toiminnassa. SiellĂ€ me tehtiin niitĂ€ ja se mun ensimmĂ€inen teos oli mun mielestĂ€ tosi hieno. Ei mikÀÀn monimutkainen vaan yksinkertainen ja jokseenkin vaan niin hieno. PÀÀtin, ettĂ€ alan etsimÀÀn ensi viikon keskiviikkoon mennessĂ€ jonkun hienon valkoisen kehyksen ja siis kehystĂ€n sen tauluksi. VielĂ€ en tiedĂ€ mihin sen laittaisin., mutta enköhĂ€n jotakin keksi.

EnsimmÀinen teos pÀivÀtoiminnassa

MenihĂ€n siinĂ€ kaksi pĂ€ivÀÀ ja olin jo ostanut omat vĂ€lineet kotiin. Haluun tehdĂ€ myös kotona. Oon kyllĂ€ myös tehnytkin ja tein myös videon joka tulee YouTube kanavalle varmaankin huomenna ellen pÀÀtĂ€ olla laittamatta. 😃 Oon vaikea ihminen. 😄 EnsimmĂ€iset kotona tehdyt ovat vaan sellaisia testejĂ€ miten mulla alkaa sujumaan. Niihinkin varmasti jatkan vielĂ€. MiksikĂ€s ei. TykkÀÀn tosta hommasta.

Ostin kolme erilaista vĂ€riĂ€. Plus color: vaaleanpunainen, vaaleansininen ja vaaleavihreĂ€. VesivĂ€ripaperia tai semmosta. Se on oikeastaan hyvĂ€n paksua niin ei sitten mene maali lĂ€pi paperista. Sitten tietenkin valkoista lankaa. Narua. MitĂ€ lie. 😅 Alustaksi laitoin jĂ€tesĂ€kin. Se on hyvĂ€, ettei sotkeennu koko ruokapöytĂ€. 😋

Kotona tehty

Kannattaa ehdottomasti kokeilla. 😊

Viikonloppukin meni tosi hyvin. NĂ€in hyvĂ€n ystĂ€vĂ€n. KĂ€ytiin siellĂ€ Suomalaisessa kirjakaupassa ostamassa mulle nuo vĂ€lineet ja sitten Coffee House kahvilaan josta sitten Hesburgeriin. Höpöteltii parisen tuntia,kunnes saatoin ystĂ€vĂ€n Matkahuollolle ja siitĂ€ sitten jatkoin omia menoja. Kiva viikonloppu. 😊

Ps. Muistakaahan hymyillĂ€ ! ❤️

Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 KyllĂ€pĂ€s on taas hyvĂ€ fiilis siitĂ€, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tÀÀ niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...