KĂ€vin Taidemuseossa 🕊️

Heips ! :)

Suoraan sanottona mun tÀmÀ pÀivÀ on ollut outo. Toisaalta oudon hyvÀ. Miten tÀtÀ nyt ikinÀ sitten kuvailisi.

Aamulla herÀsin, kÀvin suihkussa, tein aamuhommat ja laitoin kengÀt jalkaan. Olin justiinsa lÀhdössÀ ja pÀÀtin soittaa Àidille jonka piti viedÀ tÀmÀ naikkonen keskustaan. 20min ennen sovittua lÀhtöaikaa soitin ja Àiti pÀÀtti ilmoittaa, ettei itse lÀhdekkÀÀn sinne omaan jutuunsaa ja juuri herÀsi. Mietin mitÀhÀn mÀ nyt sitten teen.Onneksi oli parisen tuntia aikaa ennen pakollista lÀhtöÀ. Ei mulla ollu siellÀ keskustassa mitÀÀn ihmeellistÀ joten ei silleen paniikkia. Mutta olin vaan niin valmiina lÀhtemÀÀn jo, ettÀ sitten vaan piti riisua ulkovaatteet ja miettiÀ mitÀ seuraavaks. PÀÀtin jo, ettÀ alan siivoomaan, mutta tulikin parempi tarjous ja lÀhdin pois kotoolta pelaamaan pokemonia. Tosin autolla koska vettÀ satoi kaatamalla ja pÀÀsin hakemaan myös juotavaa.

Pari tuntia pelailua ja sitten pĂ€ivĂ€toiminta alkoi ja mun oli aika keskeyttÀÀ pelail. Tai lĂ€hinnĂ€ siis menin kirjastolle ja siellĂ€ meillĂ€ oli pikkuretki JĂ€rvenpÀÀn taidemuseoon. JĂ€nnitin aivan hirveĂ€sti. Jalat vaan tĂ€risi, kun odotin muiden saapumista kirjaston aulassa yksikseni. Ajattelin hetken, ettei kukaan varmaan oikeasti tule ja huijas mua, mutta olin ite vaan niin ajoissa. 😄

Mietin miten ihmeessĂ€ taidemuseossa kĂ€yttĂ€ydytÀÀn. Ajattelin, ettĂ€ pitÀÀ olla jotenkin taideihminen. MĂ€ tykkÀÀn taiteesta ja tykkÀÀn tehdĂ€ taidetta, mutta pitÀÀkö siellĂ€ olla jotenkin enemmĂ€n niin oli mun kysymys pÀÀssĂ€. 😄 MeillĂ€ oli siellĂ€ mukava opas joka kertoi meille tauluista ja veistoksista ja niistĂ€ mitĂ€ siellĂ€ oli. MistĂ€ ne oli tehty, miten saanut alkunsa ideaan ja kuka ne on tehnyt. Se oli oikeastaan todella mielenkiintoista. Useamminkin voisin tommosta kĂ€ydĂ€.☺️ Oonhan alkanut Ă€idin kanssa jo kĂ€ymÀÀn teattereissa. MeidĂ€n uusi harrastus.❤️
Kaikki meni siis hyvin. JĂ€nnitys katosi aika nopeasti oppaan alkaessa puhumaan ensimmĂ€isestĂ€ taulusta. 😄 Ja koko kierros kesti kaksi tuntia. Ihan sopiva aika ja sai vielĂ€ kierrellĂ€. SiellĂ€ on 200 eri juttua esillĂ€ eli ei todellakaan kerennyt kaikkeen keskittyĂ€. ☺️

LÀhdin siitÀ ja olin keskustan suunnilla jonkusen tunnin. Sain sieltÀ kyydin kauppaan ja kotiin. Kotona söin, kÀvin suihkussa ja nyt illan vaan löhönnyt sohvalla.

PĂ€ivĂ€ ollut hyvĂ€. Tunteet ollut hyvĂ€t. Ei oo kertaakaan liikaa ahdistanut. Vaan jĂ€nnittĂ€nyt. Luulin saavani tĂ€nÀÀn paniikkikohtauksen, mutta kaikki menikin hyvin. Oon iloinen ja ylpeĂ€ itsestĂ€ni. Huomenna taas pĂ€ivĂ€toimintaan. Äidin kyydillĂ€ sinne ja sitten en tiedĂ€kÀÀn mitĂ€ teen. 😄😄 HyvĂ€ oli pĂ€ivĂ€ vesisateesta huolimatta.☔

Ps. Muistakaahan hymyillĂ€ ! ❤️




Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 KyllĂ€pĂ€s on taas hyvĂ€ fiilis siitĂ€, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tÀÀ niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...