YllÀtin silti itseni

Moipsis!😊

Olin herÀtessÀ ihan okei, mutta hetki sen jÀlkeen niin sain mahan kipeeksi. Olin jo menossa. KÀytiin nopeasti pankissa. SiellÀ se ahdistus vaan lisÀÀntyi. Yritin ajatella positiivisesti, muttei auttanut yhtÀÀn ja lopulta olin paniikkikohtauksen vallassa. Pienikin kohtaus vie voimia niin, etten jaksa enÀÀ mitÀÀn. Olla vaan. On tÀÀ taas hassua. Vaikka miten paljon yritÀn ajatella positiivisesti niin aina se ei auta. Pikku hiljaa alan olee okei. Alkoi olemaan kylmÀ ja vÀsy sen tÀrinÀn jÀlkeen.

Blogin nimi on "nainen joka ei luovuta". TiedÀn. EnkÀ aikonutkaan. Joskus vaan on ajateltava omaa vointia. EikÀ se tarkoita luovuttamista. Huomenna menen etsivÀnuoriso toimistolle ja ensi viikolla uusi yritys pÀivÀtoimintaan. Ja kyllÀ mua harmittaa ja mietin koko ajan olisiko mun pitÀnyt sittenkin mennÀ.

Noin mietin ensin. Siis sitÀ, etten meniskÀÀn pÀivÀtoimintaan. YllÀtin silti itseni. Olin ehkÀ noin 1,5h miettien asiaa ja pÀÀtin lopulta sittenkin mennÀ. Halusin. En halunnut jÀÀdÀ mököttÀmÀÀn. En ois muutenkaan tehnyt mitÀÀn jÀrkevÀÀ. Ja, kun menin sinne en aluksi nÀhnyt ketÀÀn, mutta mennessÀni toiseen huoneeseen tulivat ohjaajat vastaan hÀmmentyneenÀ. Tulin sittenkin. Olin siis tosiaan laittanut jo viestiÀ, etten menisikÀÀn. Sitten menin suoraan tekemÀÀn narumaalausta. Rauhoittavaa puuhaa todellakin. Tein lÀhinnÀ jotain ihmeellistÀ omaa. En mitÀÀn mikÀ ois kaunista. EnemmÀnkin itselle piristÀvÀÀ ja ajatusta vievÀÀ. Sen yhden tehtyÀ me lÀhinnÀ vain hengailtiin ja juteltiin.

Illalla kÀvin vielÀ Àidin kanssa saunassa. Naapurissa. Sitten vain olemista.
YllĂ€tin itseni ja oon todella ylpeĂ€ siitĂ€, ettĂ€ menin. Uutta pĂ€ivÀÀ kohti hyvillĂ€ mielin. 😊

ps. Muistakaahan hymyillĂ€ ❤️


Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 KyllĂ€pĂ€s on taas hyvĂ€ fiilis siitĂ€, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tÀÀ niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...