Töhnämunia!

Hellureii ! 🙂💚🐣

Tänään on ollu aika vatsan kanssa menevä aamu ja tulee olemaan myös päivä. Ajattelin, että oisin mennyt päivätoimintaan myös nyt keskiviikkona, mutta mulla on kipeä vatsa ni en uskaltanu lähtee kävelemään. Ens viikolla uusiks. Vastahan nää on mun ekoja päiviä. Ehkä siks mun vatsa nyt reagoi. Stressiä ja jännitystä. Toisaalta eilen kyllä pääsin ja mä oikeen ihanassa auringon paisteessa kävelin sinne aamulla. Pitkällä suoralla tiellä, kun paisto aurinko ihan naamaan niin alko siinä kuuma tulla. Onneks oli kauppa lähellä josta sai hakee juotavaa 🍼😄 Kivaa oli ja sillee 🍭


Viikonloppu meni tosi hyvin. Mulla lähti sohva sunnuntaina. En ookkaa vielä kertonu.. Paitsi videossa.. Mutta mä hankin uuden sohvan.😋 Se on hyvä sohva ja odotan sitä jo innolla. Ainoo vaan, että tää ihana sohva tulee vasta kesäkuussa. Nyt oon vähä aikaa ilman sohvaa, kun vanhan lahjotin eteenpäin sitä tarvitsevalle. Ei tää kyllä yhtään haittaa. Tääl on nyt tilaa!




No joo..

Maanantaina sitten vietin iltapäivän melkeen iltaan asti äidin luona pääsiäisaterialla. Veljet ja isovanhemmat tuli kans viettämään aikaa.💜

Päästin mä myös taas sisäisen leipurin matkaan. Tein pääsiäisen kunniaks Töhnämunia eli Töhniksii.  😄 En mä oikeesti tiiä onks näit ollu ennenkin vai onks tää tän vuoden trendi, mutta mä en oo ainakaan törmänny aiemmin. 🤔 Päätin siis kokeilla ja kyllähän se töhnä osuus juttu onnistu..kai..ei siinä mitään. Mä vaan en saanu niitä pysymään normaalin näkösinä, yks tuli läpi. 😅 Niin ja ei ollu mun mieleen. Mä tein k-ruoka nettisivun ohjeiden mukaan tän ja vaikka kuinka hyvää ois eri muodossa  ja juttujen kanssa niin siis maitosuklaa, valkosuklaa ja tummasuklaa ei vaan vaan millään sovi yhteen. Noups! MUTTA! Suosittelen kokeilemaan. Ihan huvikseen. 💚🐣


Kivaa kevättä!❤️💚 Vaikka vähän lumista vielä onkin 😜😄


Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...