...Mitä ympärillä on.

Heih🍋

Nyt sitä ajatellaan, että "Joopa joo, niin se taas lupas" ja niin mä aina tosiaan taidan tehdä. Tuntuu nykyään, ettei oo aikaa enää tai jos on aikaa niin ei oo motivaatioo. Ei jaksa enää kaiken uurastamisen aikana. Mä sentään yritän. 😎 Kestäkää mua te ketkä ylipäätään jaksatte lukea tätä epäsäännöllisen säännöllisetä höpinää. 😂
Ja mun synttäritkin oli tässä välissä. Eipä tullut tehtyä mitään ihmeellistä. Tehtiin mokkapaloja! Namm!
Ja sit juhlittiin eli siis baarissa käytiin. Vaikka muuten oli sielläkin kivaa niin en mä kyllä jokaista synttäri päivää siellä halua viettää. Lähinnä pikku tuuletusta. Ei täst naikkosesta juoppoa tuu. 😄😉

Mulla on suunnitelmia kyllä tälle keväälle. Onneks sentään. Sairasloma jatkuu vielä toistaiseks. Uusi askel on otettu. Aloitan päivätoiminta hommeli tsydeemissä. Ja mikä se on? No joku etsivänuoriso toiminnan jossain pajalla oleva juttu jota en osaa selittää 😄 Mun piti alottaa siellä keskiviikkona, mutta hihhei mä tulin kipeeks. Siis johan mä olin heti alkuvuodesta ja nyt taas uudelleen. Enää onneks pieni yskä ja perus nuha. Kävin eilen ulkonakin pitkästä aikaa. Tänään ois sit päivällä vuorossa mun vaarin synttärit. Kirjotan tätä yöllä joten siis aamulla, kun herään niin sitten päivällä klo14 pitäis olla mökillä. Terveenä voin mennä, mutta jos ois ihan joku muu olo niin en kyllä menis. Tää meni paljon nopeemmin ohi, kun viimeksi.
Mutta siiiiiiis.. Ens viikosta lähtien ois sit ainakin kerran kuussa tarkotus käydä päivä toiminnassa ja sit mä tottakai pyöräkelien alkaessa niiiin lähden pyöräilemään raittiiseen ulkoilmaan! Ööö nyt myös tuli ajatuskatko tän suunnitelma homman kanssa. Hyvä minä! 😅 Ja alko soimaan biisit vuorotellen päässä. Voi voi minua nyt! 😂 No kadotin mun ajatukset.

Pääasia varmaan on se, että vaikka haluan omaa aikaa ja rauhaa ja sitä rataa just nyt ja saatan olla hiljasempi niin aion kuitenkin sen ajan viettää niin, että mulla oikeasti ois tekemistä. Keskittyy tähän maailman ja oon tosissani. Oon jo nyt vähentäny muutaman sovelluksen käyttöä ja jopa läppärillä oloa vähennän. Pakkohan tässä on nähä vähä mitä ympärillä on. Aion käydä valokuvaamassa, pyöräilemässä ja no.. Olla ulkona. Ja NYT MINÄ SEN MUISTIN!!
Ajattelin alottaa tuunaamaan erilaisia asioita mitkä hankin kirpputorilta. Kierrätetyistä jutskista ja tehdä niistä sitten videoita, kun tuunaan. 😋Toivottavasti onnistuu😋 Kirpparilla kiertäminen on kyl super kivaa! 🐰 Oon itsekin viemässä taas. Pitäis ensin se pyörä varata. Hihii!! No nyt tää naikkonen lopettaa tältä erää. Tulee liikaa höpinää, etten tässä edes kaikkea järkevää kerro 🙄😚

Palaillaan ! 🍰



Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...