Valmistujaisjuhlat !

 Moiips !:)


4.12.16 ja 9.12.16 mulla oli ne valmistujaisjuhlat ja hyvä fiilis jäi. Kahdessa osassa siksi, että ei tähän  mun yksiöön paljon ihmisiä mahdu ja tietysti kun on omakoti niin no tottakai siellä. Tai täällä. :D


Kaikki meni hyvin. Vaikka luulin aluksi etten saisi mitään aikaiseksi ja jännitti ja stressasi, mutta mulla oli apujoukkoja. Molempina päivinä. Mulle kaksi todella rakasta ihmistä auttamassa mua loppusiivouksessa ja muussakin ja mun ihana ystävä sitten laittoi mulle meikin ja teki kampauksen. Tuli todella super hyvä! Molemmat ansaitsee kyllä ison kiitoksen kun jaksoi auttaa mua ja kesti mun "pienit" kiukuttelut <3

En mä paljoa tiedä mitä voisin lisätä, mutta kyllä on ihmeellistä nyt ja ku melki kaikki kysyy että "miltä se nyt tuntuu?" niin en oikein osaa vastata sillä kaikki nyt kävi salamannopeasti enkä vielä nyt kuukauden jälkeenkään tajua asiaa. Ehkä mä sitten myöhemmin jotenkin tajuan. Mutta joo.. oli kiva kyllä kun pitkästä aikaa oli porukkaa ja näkivät sitten lähisukulaisetkin mun oman ekan kodin vihdoin. Tosin ei tässä paljoa mitää nähtävää ole kun kerran pyörähtää ympäri paikallaan ni näkee oikeestaa kaiken. :D Koko jutun aikana tai siis siinä hässäkässä en oikein tarjottavista kunnon kuvia saanut mutta tavallaan mentiin ihan sillä perus asialla. Ei mitää "juhlalounaita" tai semmosia koska missä ne nyt sit ois pitänyt..Vaan ihan pikkusta herkkua vaan. :D

Tässä vähän pikku kuulumisia tästä juhla jutusta ja pahoittelut, että taas kestänyt, mutta liika kiire nyt ollut. Kyllä tää tästä JA tossa alhaalla kuvia mun naamasta, hiuksista ja semmosta ja viimeisin kuva on lahjaksi saatu Christina Aguileran ihanan tuoksuisia tuotteita. Suihkugeeli ja hajuvesi. :3 Palaillaan <3















Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...