Kotikuvia ja höpötys


 Moipsis!

Nyt laitan vihdoin ja viimein kotikuvia. Asunnossa tulee muutoksia varmasti jossain vaiheessa, mutta nää on nyt ne mitä oon tähän mennessä saanut aikaiseksi.  Tosin valitettavasti ei tule vielä kylpyhuone eikä vaatehuone kuvia jälkeen muutos sillä tuunaan niitä. Tai no... vaatehuonetta mä enemmänkin siivoon ja laitan vaatteita paikoilleen. Kuvia on kyllä missä näkyy ne tyhjinä. :D


Kuvissa saattaa näkyä merkkejä siitä, että täällä asustaisi koira ja niin täällä asuukin. Pieni kääpiösnautseri Ava. Tuli mun luokse pari päivää sitten. Toivon vaan, että tää kerrostalo elämä ei olisi niin kamalaa ja vaikeaa sillä Ava on ennen asustanut omakotitalossa kahden muun koiran kanssa. On kyllä tähän asti sujunut tämä "koeaika" ihan okei, mutta vielä se pitää opettaa olemaan yksin ja haukkumatta äänille. Pieniä kertoja jättänyt yksin kun oon menny esim. pyykkejä viemään ja hakemaan pesutuvasta ja silloin Ava on osannut olla ihan nätisti. No kaikki tapahtuu ajan kanssa. Onhan tässä koko kuukausi aikaa oppia.

Jos kävisikin niin ettei Ava sitten osaisikaan asua täällä niin se viedään toiseen perheeseen. Sitä en halua.. en todellakaan ja siksi halusin Avan mahdollisimman pian muutettuani. Syy tälle kodin vaihdolle olisi vissiin ollut se, että Ava haukkuu toisille koirille ja kun perheessä oli kolme koiraa niin se pienin alle vuoden ikäinen olisi muuten oppinut.

Minusta tämä on erittäin typerää. Kolmen koiran kanssa voi olla vaikeaa mutta jos kolme koiraa ottaa niin pitää myös sitten kouluttaa vaikka yksi kerrallaan eikä ottaa niin pinellä aikavälillä toista ja kolmatta. Vanhin koirista osaa olla kiltisti ja tottelee ja niin osaa Avakin muuten paitsi se koirille haukkuinen ulkona, mutta nuorimmainen on vähän hulivili. Tai no vähän ja vähän. Silloin kun asiaa mietittiin niin sanoin heti etten suostu antamaan Avaa vieraaseen perheesee ja onneksi mua kuunneltiin. No mut joo must on vähä tyhmää tämmönen. Nyt kuitenkin Ava on mun luona ja kaikki hyvin. Toivottavasti vielä piiitkään.

Tällä viikolla olen muuten ihan kotosalla ja laitan paikkoja enemmän kuntoon ja yritän sisustaa jotenkin. Sitten s
unnuntaina meen kaverin kanssa Radio Aallon ilmaiskonserttiin.  


Ja nyt niitä kuvia :D


Asunto ennen mun muuttoa:










Asunto muuton jälkeen: 








Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...