Kreikka #6

Kukkuuti! :)

Lauantai. Tää oli melkein viimeinen päivä, mutta ei ihan. Huominen vielä ja huomenna sitten illalla lähtee neljän tunnin lento klo21.35 takaisin Suomeen. Miten tää viikko meni näin nopee? 😮 En valita! 😋

Tänää oli semmonen puol rauhallinen päivä. Ensin aamupalan jälkeen mentiin uimaan. Oikeesti siis mulla alko tiistaina vai oliko se keskiviikkona🤔niin menkat. Oon ollu sen takia jopa hiukan kiukkunenkin joltain osin, koska odotin altaalla oleskelua tosi paljon. Uiminen ja vedessä lilluminen on parasta. No oonhan mä tosi päässy kävelemään ja näkemään uusia asioita niin eipä silleen haittaa. Tänään oli onneks päivä, kun taas sain uida ja olla normaalisti. 😂😂
Tärkein meinas unohtuu mainita. Ennen minnekkään lähtöä niin iskä yllätti ja oli mulle hommannu 45min hieronta ajan 😍 Ihana olo! Aivan superia! 💎

Sitten mentiinkin vanhaan kaupunkiin ja siellä oikeastaan loppu päivä jonka jälkeen illallis aika ja ja ja tuolla jossain ulkona terassi istuskelua. 😄 Ja voin sanoo, että tää viikko menee yksiin mun elämän parhaimpien viikkojen listalle. ❤️🍉🐚




Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...