Niitä tarvitseville !

Moipsis !

Se mistä olin haluumas kertomaan on se, että mä aloin kierrättää. Oon tosiaan tehny videonkin asiasta. En vaan ymmärrä miksi ihmeessä hyvä kuntoisia lasten leluja oltiin heittämässä tosta noin vaan roskalavalle.
😮 Tiesin kyllä roskalavan olevan menossa meidän mummolaan, että saatais turhia romuja pois, mutta nimenomaan turhia. Ei niitä hyväkuntoisia.. Mä menin mummolaan ja näin niiden lelujen olevan siellä niin säikähdin. Tiesin niiden olevan hyvässä kunnossa. Kysyin tietenkin miksi ihmeessä ja sen jälkeen, kun kuulin niiden lähtevän...halusin tehdä niille jotain muuta. Jotain mikä tekis itteni ja jonkun muun iloiseks. Jostain syystä vaihtoehtona ei ollu myyminen. Sain luvan monen kerran varmistamisen jälkeen antaa ne niitä tarvitseville. 🙂

Meni ehkä päivä tai kaks.. en muista tarkkaan, mutta olin siis ottanut leluista kuvia ja niille isommille olin laittanut "kaikki tai yksi". Ensimmäinen jonossa halusi kaikki. Lähdin siis äidin kanssa hakemaan niitä. Äiti ei tietenkään uskonut mun saavan niitä ängettyä takapenkille, mutta mahtui ! 😄👌🏽
Vietiin ne mun luokse suihkuun 🤣🤣 Ajattelin pestä niistä isoimmat roskat pois ihan vaan, koska ne meni kuitenkin hakijan autoon. 😋

Hetken mä kyllä mietin, että mitä ihmettä tapahtuu. Mulle tuli tosi hyvä fiilis. Mieluummin ne antaa pois, kun laittaa roskikseen. Ja siinä samalla tajusin myös, että mulla on muutama joka ei oo menny myynnissä niin päätin sitten ilmoitukset niistäkin laittaa "annetaan" ja nopeesti menivät. Jännää ! Hyvä on fiilis ! Kaikki meni juuri oikeisiin koteihin. 🙂

Myös mun odotus palkittiin ! Vihdoin ja viimein sain sen sohvan. Oon niin ilonen ja onnellinen ! Maksoin sen maaliskuun lopussa ja sain maanantaina. Menihän siihen 3 kuukautta. Nyt viiiihdon mä voin taas kunnolla löhöillä ja katella telkkuu. En oo viittiny ilman sohvaa, koska ihnottavaa jotenkin istua kovalla penkillä tai lattialla. Ja myös mun vatsa alkaa olemaan hyvässä kuosissa. JA mä kävin leikkauttaa mun hiuksia. En paljoa, mutta noin 15 senttiä lähti. Klo.2 yöllä varasin yhtäkkiä ajan ja herätessä muistin ja klo11.30 oli aika. Tyytyväinen nainen olen. 🙂

Kaikin puolin tää kesä on alkanut tosi tosi iloisissa fiiliksissä. 🌞💛

Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...