MÄ MUUTAN !

Heipsulivei ! :D

Mun viime postaus ei ollut todellakaan iloinen, mutta tämän kaiken jälkeen mä haluan edelleen jatkaa mun elämää. Mennä eteenpäin ! Mähän en luovuta ! MÄ NIMITÄIN MUUTAN ! Muutan aivan uudelle paikkakunnalle ja noh...kauemmas tutuista ihmisistä. :D Anteeksi rakkaat perheen jäsenet, ystävät ja sukulaiset, mutta minähän seikkailen nyt ! Mun on päästävä muualle saamaan happea. Aivan muihin ympyröihin. Ooooon niin kauan puhunut siitä. Niin kauan miettinyt sitä. Meinannut lähteä ja käynyt asuntonäytöissä. Lähellä ollutkin jo, mutta NYT mulle tuli hyvä tilaisuus. Päätin, että nyt tai ei koskaan. Kuulostaa toki niin perus lauseelta....Tää on tämmöselle nuorelle herkälle naikkoselle aikasta iso juttu. 22 vuotta samalla paikkakunnalla ja aika lähellä perhettä, mutta mun on tosiaan saatava happea ja lähdettävä vähän kauemmas. Jos tää on väärä ratkaisu niin pääseehän sieltä takasin tännepäin. En mä kuitenkaan vankilaan mene. Ha ! :D Kerron täällä myös pikku hiljaa kuulumisia ja kaikkea sellasta mitä tässä tapahtuu. Mikäli siis kiinnostaa lukea tän naikkosen tulevaa, hämmentävää uutta elämänvaihetta niin tätä kannattaa alkaa seurailee. :D Nyt tosin oon vähän aikaa epäaktiivinen ja aktiivinen eli siltä väliltä, mutta muutto on aina oma prosessi. Hahaha :D

Eilen lähti vanha sänky joten oon nukkunut patjalla jonka saa taiteltua neliöks. Joo :D
Tänään ollu hyvä päivä. Stressin takia maanantaista tähän päivään masu on kiusannut ihan kummasti, mutta näin mun ystävää ja hän leikkas mulle OTSATUKAN ! Tää mun ystävä ei oo koulutukseltaan kampaaja joten tää oli aikasta riski leikkaa otsatukka. Halusin riskin, koska luotin jostain syystä siihen, että tulee hyvää jälkeä ja tykkään ite tosi tosi paljon. Otti myös hyvän kuvan. Kiitos hän ! <3 Muutenkin oli tosi hauskaa.

Sit oiski vuorossa taas kamojen kattomista. En kyllä jaksa enää tehä tänään joten huomenna torstaina käymään Maskussa ja iskälle ja sitten voi taas jatkaa niin, että perjantaina voi lähteä viemään ekoja tavaroita. Tietäiski mitkä kamat lastaa siihen autoon. Sen näkee sitten ! :D



Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...