EKA YÖ & EKA VIIKKO !

Hellurireii ! :)

16.8. mä tulin mun uudelle asunnolle ihan myös tarkoituksena nukkua. Niin mä teinkin. Nukuin 16.8-17.8 välisen yön ekaa kertaa uudessa kodissa, uudessa kaupungissa. Niin outoa ! Sillon se tuntu niin omituiselta eikä luonnollisestikkaan yhtään omalta. Ei ollut "kotoinen olo". Eihän täällä vielä sillon ollu lähellekkään kaikkia tavaroita.

Nyt takana on viikko KUNNON asumista. Se niinsanottu kunnon muutto oli perjantaina 23.8 aamuna/aamupäivällä ja on edelleen oudot, mutta jo vähän tottuneet ajatukset asua täällä. Välillä tosin tuntuu, että oisin hotellissa ja kohta taas lähdössä.

Kävin jo kiertämässä vähän luonnossa semmosella metsäpolulla ja ihaillut uusia maisemia. Tein 6,13km kävelylenkin. Vaikka eihän nää mitkään kovin kummalliset maisemat ole 😂Perus kaupunki elämää. Se polku mistä kävelin lähti jostain kuntolenkki radalta. Oon vaan kiitollinen, ettei tämäkään asunto oo ihan keskustassa. Kyllä täällä pärjää.😝

Tän ekan viikon on ollu vähän rauhallisempaa, mutta kohta eli ensi viikolla alkaakin sitten se semmonen kunnon arki ja haluun tehä ihan kunnon kotiruokaa. Oon syönyt tosi säännöllisesti nyt, mutta kotiruokaa tehnyt vaan ite kerran. Muuten jotain kaupan valmista ja nopeeta ruokaa. Tämmöstä kuulemma on tää tämmönen muutto. Ei vaan kuulemma jaksa ekalla viikolla mitään muuta, kun pakolliset jutut. 🤔

Parvekkeella on kyllä kiva olla ja nauttia! 😝





Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...