Kirppistelyä Ja Kärsimättömyyttä !

Hellureii ! :)

Mä oon varmaan maailman kärsimättömin ihminen. Ei siis yllättäisi mua ollenkaan.  :D

Vietiin viimein kirppikselle vaatteita ja muuta turhaa jotka ikinä nyt sitten voisi mennä siellä. Noh..me äidin kanssa tosiaan vietiin ne tiistai iltapäivänä ja siis menin heti kattomaan onko yksikään mennyt. Ihmettelin sillä saman päivän aikana mun juttuja oli mennyt kaksi ja niistä oli tullut 2,50€.
Tämäkin hyvä asia, että edes jotain, mutta....se ei riittänyt. Keskiviikkona tuijotin koko päivän olisko mennyt ja taisi mennä yksi tuote. Tähän mennessä kasassa on 6€. Hyvä, etten alkanut huutamaan. Hhaahah :D Halusin vaan kaiken menevän H E T I ! :D Oon itekseni vaan puuskuttanut, kun tuntuu olevan niin hidasta hommaa. :D Pelkään tosin myös tappiota, mutta siinä vaiheessa keksitään jokin muu keino saada noi jutut myytyä. Tulisi edes vähä takaisin. Tuolla nimittäin 14pv on 55€ ja puoliksi maksettuna 27,50€ kummaltakin. Onhan sekin jo jonkin verran iso summa. Päätettiin kuitenkin yrittää. :)

Mä vein ison kassillisen vaatteita ja vielä olisi lisää. Oon semmonen himohamstraaja, että sitä turhaa täällä todellakin on. Vielä on yksi pienempi pussillinen, mutta katotaan nyt mahtuuko sinne, koska ensimmäisetkin ois hyvä mennä. Tai sitten vaihtelen niitä mitä jätän ja mitä vien kotiin takaisin. Yritän olla menemättä ja kyttäämättä sitä myynnin seurantaa, mutta oon niin super KÄRSIMÄTÖN.
Eihän ne ookkaan ollut kun kokonaiset 2 päivää. HAHAHA ! :D Tää perjantai on kolmas. Voi hyvää päivää. Voisin ehkä mahdollisesti hiukan rauhoittua? :D

Ps. Muistakaahan hymyillä ! ❤️

Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...