Löytöjä ! 😍

Hellureii !

Pitkästä aikaa. 🤔
Kuulkaas tänään oon ollut mega ilonen ja mega ahkera.

Ennen klo10 aamulla olin keskustassa Prismalla miettimässä joululahjoja ja joulukalenterin sisältöä. En tosin ollu yksin vaan ihanan ystäväni kanssa ❤️ Piti tosin nähdä vasta klo12, mutta näköjään klo10 oli parempi. :D Ei tosin oikeestaan haitannut, vaikka aluks väsytti ihan liikaa. ❤️

Mitäs sitten tuli löydettyä. Nyt en voi näyttää niitä mitä niihin joulukalenterien luukkuihin tulee  sillä tämä kalenterin saaja ei saa niitä tietää edes vahingossa. 😂 MUTTA...ne mitä ostin itselleni oikeastaan puol vahingossa on aivan ihania ja aivan rakastunut olen. Prismasta nimittäin löytyi pari rekkiä missä luki "löytöjä". Sieltä tosiaan tein ihania löytöjä.

Ensimmäinen on tämä verkkari kangasta vai mitä lie juttua oleva hame. Aivan super ihana ! Maksoi vaan 6€. Oikealta hinnaltaan 16,90€. Tämän merkkiä en oikeastaan enää muista.😄


Toiseksi tuli sovitettua tätä ihanaa HOUSE merkin haalaria. Kuvio tyyli ei oo vaatekaapissa normaali, mutta uutta on hyvä kokeilla. Ihastuin myös tähän aivan hirmusesti. Tämä on niin sanotusti "villiä" tyyliä. Tosin vielä ei ole tiedossa mihin tuota käytän. Kotona vai laitanko juhlavaate puolelle. Hmmm..tekis kyllä mieli käyttää jo. :D Tää makso 5€ ja oikealta hinnalta 39,90€.😄



Kolmas ja oikastaan näistä se mega ihana ! HOUSE merkin mekko. Odotukset tässä oli todella korkealla, kun menin näitä sovittamaa. Pelkäsin tosin samalla, ettei mekko olisikaan hyvä. Ettei se oliskaan ihan sellanen, kun haluan. Olihan se sitten kuitenkin. Onneksi !!! Rakastan!! Hintaa vaan 2€!?!?!???!?!??!!!!! VAAN !! Oon ihan suu auki vieläkin miettiessä sillä tämän oikea hinta olisi ollut 39,90€. Ja maksoin VAAN 2€. Oon niin iloneeeeen !!!😄


Rakastan näitä kaikkia !!
Oli muutenkin aivan super ihana päivä. Pidettiin kunnolla hauskaa, käytiin kaupoilla ja vieläpä uskalsin tän masu ongelman kanssa mennä ihan ravintolaan syömään. Zapataan. Syötiin molemmat uunilohta ja perunamuussia. Oli kyllä hyvää. En edes muista millon viimeksi söin kalaa ylipäätään. Jos mä tonne eksyn joskus lounas aikaan niin toivon, että siellä on Uunilohta.  Tosin siinä kastikkeessa taisi olla jotain mikä ei sitten mun masulle ollut ok. Söin suurimmanosan, kunnes olin ähky ja varma siit, että voin jatkaa päivää normaalisti.


Siinä me vielä jonkin aikaan oltiin ja klo14 aikaan vähä jälkeen lähdettiin mun äidin kyydillä mun kämpille. Kateltiin joulukalenteri juttuja ja höpistiin ja miten ihanaa olikaan, kun lupasi ystävä rakas mun hiukset värjäämään. Ärsyttää värjätä niitä itse. 😄 No eipä siinä sitten muuta sen jälkeen, kun vähän Skypettelyä ja käytiin Pokemon Go peliä taas pelaamassa. 😋 Lopuksi sitten rauhallista. 😊

Ensi viikolla vielä pari päivää ainakin jotka olen varannut parille ihanalle ihmiselle❤️❤️ Odotan jo ensi viikkoa😄❤️ Välissä vaa rento viikonloppu? Sen näkee sitten.😄😄

PS. Muistakaahan hymyillä ❤️❤️

Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...