Lahjakortti isälle ! ❤️

Heips kukkuu ! ☺️

Mulla on todella hyvä fiilis! Siis todella hyvä!

Alotan tän nyt kertomalla, että valvoin ensin koko yön. Kävin ulkona klo.3-4 välissä. Menin läheiselle leikkipuistolla. Siellä menin semmoseen korikeinuun tai mikä lie se ikinä onkaan, mutta siinä maatessa ja taivasta tuijotellessa tuli mieleen tosi paljon kaikenlaista ja sain lisä inspiraatiota kirjaan. Se tosiaan jäänyt kesken, koska en millään oo aiemmin saanut siihen ideoita. Jos on idea niin en millään saa niitä sanoiksi. Siinä kölliessä keksin hirmusesti ideoida ja kunnon innon. Hymy nousi kasvoille. Vaikka kello oli jo melkein aamu ja tiesin, että pitäis mennä nukkumaan niin menin vaan kotiin ja avasin työkoneen. Pöytäkoneen. Mikä lie. 😂 Kirjotin melkein 4h. Sain kirjotettua jonkin verran kirjaan ja ideoitua myös paperille. Oon aivan fiiliksissä! Klo.07.37 katoin kelloa ja päätin lähtee kauppaan. Olisinhan voinut odottaa muutamia tunteja lisää, että saisin äidiltä kyydin. Oon kuitenkin sen verran jäärä itteni kanssa ja no..muutenkin ja myös todella kärsimätön, että oli pakko lähteä. Pienen lenkin kautt kävelin Tokmannille. Klo08.06 olin siellä sisällä lämpimässä 😅 Alkoi tuntua, että oisin ainoo siellä. Toinen kerta vasta, kun oon just sillon ku se on avattu. 😃

Pyörin siellä 45min. Siiiis 45min! Miksihän ihmeessä? 😄 No kattelin siellä kaikenlaista mitä löytyy. Kerranki oli rauhallista. Siitä sitten kotiin TAAS pienen lenkin jälkeen. Onneks oli sillee kylmä, että maito ja muut säily kävellessä. Olin kotoolta vissiinkin noin 1h40min pois. Olin ulkona tosi pirtee. Hyvä, etten juossu siellä päättämänä kanana. Hahaha 😄 Kotiin päästyä se kodin lämpö alkoi tuntumaan niin ihanan rauhoittavalta. Purin ostokset, otin viltin sohvalta ja menin pedatulle sängylle. Koristetyynyjen kanssa. Suljin silmät ja kerkesin 30min nukkumaan, kunnes tuli puhelu. Puhuin puhelun josta en mitään enää muistakaan. 😄 Uudestaan silmät kiinni ja unta palloon. 3,5h unet. Ihmettelen miten noin lyhyillä oon pärjänny, mutta täällä porskutan eteenpäin. Lähinnä tää päivä unten jälkeen on mennyt siihen, että oon kirjotellut sitä kirjaa vähän väliä. Välissä katsonu videoita YouTuben puolelta ja siis vaan ollut. Suihkussakin kävin ja niiiii soittihan mun iskäkin vähän aika sitten.

Veljien kaa anntettiin iskälle kortti ja suklaata, mutta sujautin pienen "lahjakortin" kortin sisälle.  Kirjotin lapulle, että iskä saa päättää päivän isä tytär päivälle ja hän voi käyttää korttia niin monta kertaa, kun itse haluaa. Me nähdään nykyään harvoin ja haluan enemmän aikaa meille. On vaikeaa, kun pojat osaa tehdä niitä mitä iskäkin ja itse en oikein osaa mitään niiden juttuja. 😄 Noh.. iskä sitten soitti mulle tänään. Eilenhän oli isänpäivä eli nopeasti soitti. Asia nimittäin liittyi tähän niinsanottuun lahjakorttiin. Juteltiin mitä kaikkea esimerkiksi ruokia voitais tehdä. Molemmat tykätään laittaa ruokaa. Iskä tietysti osaa paljon enemmän ja täällä olisi lapsonen joka haluaa oppia. :D Puhelu kersi jonkin aikaa ja sitten loppui. Laitoin siitä sitten suoraan iskälle tosta mun olohuoneen pöydän jalasta videoo ja kerroin miten se on mennyt. Iskä soitti uudelleen ja kertoi mitä mun kanttaa tehdä. Tein mitä piti ja video taas iskälle. Uudelleen puhelimessa ja iskä kertoi, että saisin itse sen korjattua ja siinä, kun mulle kerrottiin ja itse sain koko ajan tehdä  niin ymmärsin mitä pitää tehdä. Huomenna vaan pitää käydä kaupassa. 😄 "Ja, ja, ja.." Anteeksi tämä 🥴

Vielä ruuan laittoa vaikka kello on kohta jo seitsemän illalla. Opettelen tekemään kunnon jauhelihakastikkeen. Jostain syystä en oo saanu omasta hyvää niin nyt ystävä antoi ihan videoiden kera mulle ohjeet pätkissä ja niiden mukaan. Kiitos hänelle siitä 💗 Siitä sitten videota joka tulee tällä viikolla.  Todella hyvä fiilis tänään !!

Ps. Muiskaahan hymyillä ! 💋

Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...