Uusi vanha tuli takaisin !

Moi ! :)

Miten voi ihminen olla näin ilonen. Super ilonen !

Tänään. Vihdoin ! Mä sain mun vanhan pyöräni melkipä uutena takasin. Iskä otti sen itelleen ja korjas sen ja meni siinä muutama viikko kun pitihän iskän töitäki tehä ni toi sitten tänään ton pyörän ehjänä !


Heti ku iskä soitti ni hypin jo riemusta. Etsin samantien ulkoiluvarusteet. Puin lämpimästi päälle ja kun sain pyörän ni lähin heti pyöräilemään. En mä kauaa nyt tänää ollu. Ehkä jonkun 30min, mutta poljin kyllä lujaa. Olin niin fiiliksissä. Pysähdyin kerran ottamaan kuvan pyörästä sekä auringonlaskusta. Muuten mä vaan poljin. Pitkään aikaan en oo ollu näin ilonen. Oonhan mä ilonen ja sillee, mutta kun pääsin taas pyöröilemään ni se ilosuus vaan kasvo.

Sillon ku mun pyörä oli pitkään rikki ni välillä jo etin uutta. Aattelin ettei sitä kukaan korjaa. Kyllä kysyin ja oli siitä puhetta. No ei sillä niin kiirettä oiskaa ollu. Oishan se talven muutenki seissy käyttämättömänä. Siis nyt viime talvena. Iskällä on niin monta rautaa tulessa ni olin tosi ilonen jo sillon ku kuulin, että iskällä on aikaa korjata tuo pyörä. Kiitos iskä ! <3

Muutenkin ollut ihan jees päivä. Olin aamupäivän kotosalla kunnes äippä sitte soitti ja pelasti hakemalla mukaan ajelulle. Käytiin Porvoossa hakemassa mun isoveli ja kaupoilla sitten Järvenpäähän päästyä. Olin vasta klo18 jälkeen kotona. Mitä nyt 3h olin pois kotoo ja hyvä niin. Ei tarvinnu tänne masentumaan jäädä. Vaikka tekemistä olis ni en mä koko aikaa jaksa siivoo ja miettii mikä tääl kotona on huonosti. JA on viel yks asia miks oon fiiliksissä. Oon nyt 4kk odottanu, että toinen kausi Kotikatu sarjaa tulee Yle areenaan. Sitäkin on odotettu jo kun ekan kauden vika jakso loppu. 27.4.17 on päivämäärä millon pitäis niiden näkyä siellä. Saa nähä näkyykö jo klo00.00. Sinänsä toivoisin niiden näkyvän areenassa jo sillon, mutta ongelmaks muodostuu se, että mun pitäs sit mennä nukkumaankin. Huomenna ois menoo ni ei ois kiva olla väsyny siellä. Enköhä mä mee viimestää klo01 nukkumaan. Oon saanu hyvin tätä unirytmii käännettyy. Huomenna sit päivällä paremmin voin kattoo niitä jaksoja kun tuo päivämäärä on siis huomennaaa!

Tämmöstä fiilistelyä. Hyvillä fiiliksillä kohti huomista. Hymyilkää !

Palaillaan ! <3



Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...