11 faktaa minusta #2

Hellureii !

Mä tein jokunen aika sitte 11 faktaa minusta osa1 ja ajattelin tehdä täst toisen osan. Aluksi oli vaikea miettiä itestäni mitään, mutta kyllähän niitä nyt tuli 11 vielä lisää ja ihminen joka tuntee mut todella hyvin niin auttoi vähäsen. <3


1) Mä en pelkästään osta huulirasvoja paljon vaan myös kadotan niitä. Muilla sama ongelma? Siis aina ku ostan huulirasvan ni se pysyy tallessa jonkun viikon ja katoaa. Ja sit kun joskus jaksaa laatikoita ja kaappeja ja laukkuja siivoilla ni niitä löytyy miljoonittain. Sit taas ihmettelen miksi niitä on niin paljon.


2) Mulla on 40 eri takkia. Joo.. tota nii.. mulla jokunen vuosi sitten oli semmonen takki vuosi. Ostin takkeja koko ajan ja niitä kertyi ja kertyi. Liikaa. Siltikään en osannut päättää minkä laitan päälle seuraavaksi ja mikään ei tuntunut kivalta jos jonnekkin juhliin piti mennä ja oli hyvä ottaa takki tai jopa kouluun lähtemine oli vaikeaa sen osion kanssa. Nyt niitä on sitten liikaa ja pitäis kyllä kattoo pois melki kaikki ja jättää vaan ne mitkä oikeesti oikeesti tarvitsen.


3) Mulla ei oo ajokorttia. Syytä en oikee sillee haluu kertoo vaikkei se paha oiskaa, mut vielä haluun olla hiljaa siitä aiheesta.Tämä on silti faktaa !:D


4) Mulla on tällä hetkellä 3 eri kameraa. Kahta en hirveämmin ole vielä kerinnyt käyttämään, mutta niiden aika tulee vielä. En oikeestaan osaa sanoa miks niitä edes on kolme. Videokameroita, mutta se mitä käytän niin on todella hyvä ja laadukas. Sillä saa hyviä ja tarkkoja kuvia. Joskus kun rahat riittää niin haluaisin järjestelmäkameran. Kuitenkaan en sitä oo tarvinnu ku toi mun kamera on niin hyvä. Enkä muuten tiedä paljoa kameroista tai no lähinnä niistä merkeistä joten ainakaan tähän niitä tietoja ei tule. :D


5) Oon kalenterihullu. Kirjotan ihan kaiken kalenteriin. Pienetkin asiat. Toisaalta hyvä, mutta tuntuu, että kirjotan pikkasen liikaa. Semmosia ei niin tärkeitäkin ja kalenterin sivut vaan täyttyy. Pitäis joka vuodelle olla joku 3 kalenteria ennen kun mä oon tyytyväinen.


6) Mä tykkään piirtää. Viime vuoden alussa mulle tuli joku into piirtämiseen. En tiedä mistä se lähti. Piirsin koko ajan. Nykyään harvemmin. Silloin tuntui ettei mulla ole aikaa muuhun kun piirtämiseen. Silläkin sai ajatukset muualle. Nykyään taas piirrän joo mutten läheskään niin paljon. Enemmän mä tykkään kirjottaa kaikenlaista ja tää blogi ihan mun ykkössuosikki


7) Jep jep.. Pokemom Go. Mä oon aivan koukussa siihen peliin. Odotan kesää, että pääsis taas kunnon keleillä pelaamaan. Pidin taukoo jonkun aikaa kun tuntui pelin päivitykset olevan aina vaan jotain kummallista, mutta kun tuli nää uudet pokemonitkin ni kyllä taas joka päivä avaan pelin ja lähden joko kävelemään tai sitten odotan pokemonien vaan ilmestyvän kun oon paikallani vaikka sekin harvinaista. Kesällä ois taas niin kiva lähtee kävelee senkaa. Tää peli on eka peli mistä oikeesti tykkään ja paljon. :D




8) Vedän "herneet nenään" nopeasti. 

Tiiätteks kiukkuun melki kaikesta. Saatan olla HIUKAN vaikea välillä. Ainakin mun miehen mielestä ja no.. kaikkien muidenkin mielestä. :D Mä ehkä kiukkuunnun helposti, mutta lepyn sitäkin helpommin. Eriasia on jos mut suututetaan oikeen kunnolla. Sillon saatan olla pitkäänkin vihanen. Pääasiassa näitä kiukkukohtauksia tulee. Voin kuitenkin puolustukseksi sanoo, että ne kestää vaan max. 5min jos en esimerkiks saa tahtooni läpi. :D

9) Eläinrakas.
Rakastan kaikkia eläimiä. Siis oikeesti kaikkia tän maanpäällä, MUTTA mua vaan jotenki puistattaa kaikki ötökät ja hyönteiset vaikka muuten en haluakkaan, että niillekkään kävis mitään. Oon outo, mutta tää vaa tosiasia. :D


10) Lempi artistini.
Kaija Koo <3 Tää nainen on jotain niin uskomatonta ja sen biisit kans. Mä niin haluisin päästä Kaijan keikoille. Vielä mä kyllä pääsen. Sanokaa mun sanoneen. Kaijan biisei voisin oikeesti kuunnella viikonki putkeen kuuntelematta muita. En tosin oo kokeillu, mutta melkeempä voisin. Jotain niin ihanaa ! <3


11) Shoppailen nykyään ihan liikaa
Must on tullu hullu. Shoppailuhullu. Siiiis ennen olin sillee etten ees ymmärtäny miks ihmiset oli niin paljo vaatekaupoissa pyörimässä. Elin kolmen veljen kaa ja olin semmonen "poikatyttö". Mun mielestä poikien jutut oli kivoi ja on vielki. Tosin.. Eikös tytötkin voi leikkiä pyssyleikkejä ja autoilla ja pelata sotapelejä? Eihän niitä tavallaan voi laskee vaan poikien jutuiks.
Mutta tosiaan nykyään jos miettii niin voisin asustaa vuoro viikoin tietyissä vaatekaupoissa. Välillä mä hämmästelen itteeni, mutta minkäs teet. Mun naiseuteni on tullut esiin !! Hahah :D

Täs nyt oli vikat 11 faktaa must. Toivottavasti tykkäsitte.
Palaillaan pian ! <3


Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...