Alotetaanpa uudestaan !

Moips ! :)

Tulee nyt taas tätä teksitä, mutta tajusin tossa tekstejä selatessa, että ettehän te musta mitään oikeastaan tiedä. Aloitus kun ei ollut kovin kummoinen ja halusin nyt tehdä tämän uudestaan ja kertoa kuka mä oon ja sillai.

Alotetaanpa uudestaan..Alusta!

Täytän maaliskuussa 20v, Nuori, nainen, positiivisesti energinen ja joukosta erottuva. Kovia kokenut. Nainen joka ei luovuta tuli eteen mitä tahansa. Käyny läpi muutamaan kertaan masennuksen isojen asioiden takia. Kaikkee on tapahtunut ja paljon kerralla. Menin ihan maahan niiden takia, mutta tässä oon edelleen enkä luovuta. Taistelen niiden yli.

Mulla on paljon ihania ihmisiä jotka välittävät ja ovat tukena. Oon kokenut painon nousun ja laskun ja nousun taas. Nyt yritän päästä takaisin kuntoon kunhan ensin saan muut asiat järjestykseen. Mä en oo hullu vaikka siltä välil tuntuuki. Ahdistun nopeesti ja säikyn paljon. Syön lääkkeitä kunnes taas saan elämän raiteelle. Ei tarkoita, että kuuluisin ns. "hoitoon" tarkoittaen jotain paikkaa missä olisi muita minua pahemmassa kunnossa olevia mielenterveyskuntoutujia.. Sairautta ei voi itse päättää. Tosin käyn mä kyllä psykologilla ja lääkärillä enkä mä enää niitäkään häpeä. Tiedän, että asiat järjestyy jossain vaiheessa.

Välitän muista ihmisistä enkä pidä heitä itsestäänselvyyksinä. Haluan auttaa ihmisiä, kuunnella heitä, mutta en ole terapeutti enkä kestä kaikkea vuodatusta. Enkä oo ainoa. Eikä siis se tarkoita etteikö ihminen silloin välittäisi. Oon myös kova puhumaan ja nauran paljon. Energinen.

Rakastan kirjoittamista ja siksi päätin aloittaa blogin. Yritän kirjoittaa mahdollisimman paljon, mutta kun on kiireinen aikataulu niin saatan mennä sekaisin siitä milloin viimeksi kirjoitin ja sitten se saattaa jäädä. Blogissani haluan tuoda esille omia näkemyksiäni asoista. Mielipiteitä ja päästää lukijat myös lukemaan mitä päivisin teen ja mitä minulle kuuluu. Rakastan myös erilaisia mielipiteistä ja niitä saa kirjoittaa kommentteihin jos vain haluaa.

Toivottavasti tykkäätte. :)


Palaillaan ! <3

Ei kommentteja:

Joten kaikki hyvin taas !😄

Heips kukkuu! 😋 Kylläpäs on taas hyvä fiilis siitä, kun on saanut kokea jotain uutta. Tai ei tää niin uutta uutta ollut. En vaan oo paljo...